Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ, ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ

ΣΥΝΔΕΤΙΚΕΣ – ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ, ΘΕΩΡΙΑ & ΑΣΚΗΣΕΙΣ

http://archeia.moec.gov.cy/sm/315/18_03_2008didaskalia_domis_keimenou.pdf

Τρόπος ανάπτυξης παραγράφου- Θεωρία:

http://archeia.moec.gov.cy/sm/316/askiseis_paragrafou_a_b_lykeiou.pdf

Τρόπος αναπτυξης παραγράφου ασκήσεις

https://synodoiporos.weebly.com/uploads/2/6/8/3/26835838/tropoi_anaptyxis_paragrafou_askiseis.pdf

Τυπικό επιστολής

http://entaxei.weebly.com/uploads/2/9/0/2/29028707/%CE%95%CE%A0%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%9F%CE%9B%CE%97.pdf

Τυπικό ομιλίας

http://archeia.moec.gov.cy/sm/316/omilia_methodologia2.pdf

Psychology in social media | Leonidas Peplis | TEDxUniverisityofIoannina