Οικονομική Εκπαίδευση

"Οικονομώ, δεν θα πει ξοδεύω λίγο, αλλά ξοδεύω καλά." Α. Λασκαράτου, Στοχασμοί

Δραστηριότητα 1η Β1

Ιούν 20174

1η Συνεδρία: Εισαγωγή στην εκπαιδευτική αξιοποίηση των ΤΠΕ (Επίπεδο Β1)

Συστάδα Β1.3: Μαθηματικά, Πληροφορική, Οικονομία – Διοίκηση Επιχειρήσεων

 

Δραστηριότητα 1η

Οι επιμορφούμενοι καλούνται: Με τη βοήθεια μιας μηχανής αναζήτησης:

  • να αναζητήσουν ένα βίντεο που θα μπορούσαν να το αξιοποιήσουν διδακτικά στο γνωστικό αντικείμενο της ειδικότητάς τους
  • να δημιουργήσουν ένα έγγραφο κειμένου (το πολύ 200 λέξεις) κάνοντας αναφορά στη διδακτική αξιοποίηση του ευρήματος. Στο αρχείο κειμένου να υπάρχει δεσμός (υπερσύνδεση) προς το βίντεο και
  • να αναρτήσουν το κείμενό τους στον «Χώρο αποστολής αρχείων ασύγχρονων δραστηριοτήτων, Μεσοδιάστημα: Συνεδρία 1 & 2» με όνομα αρχείου: S1_eponymo_onoma.docx.

 

Απάντηση:

Τίτλος μαθησιακού αντικειμένου: 2014: A devastating year for children Είναι μια παραγωγή της UNICEF.

  • Δημιουργός:UNICEF
  • Βαθμίδα Εκπαίδευσης:Δευτεροβάθμια
  • Γνωστικό αντικείμενο: Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
  • Έννοιες που αφορά: Κοινωνικά Προβλήματα (Ενότητα 1 Κοινωνικά προβλήματα: Προσδιορισμός και συνέπειες)
  • Τρόπος αξιοποίησης μαθησιακού αντικειμένου:Η αφόρμηση  της  διδασκαλίας  γίνεται  με  ένα  ολιγόλεπτο  βίντεο  που  προβάλλεται.Το συγκεκριμένο βίντεο θα χρησιμοποιηθεί ως υποστηρικτικό υλικό της διδασκαλίας της συγκεκριμένης ενότητας. Μετά την θέασή του  θα  ζητηθεί από τους μαθητές να αναφέρουν προφορικά λέξεις που τους έρχονται στο νου βλέποντάς το. Πρόκειται για την τεχνική της ιδεοθύελλας-καταιγισμού ιδεών κατά την οποία ο εκπαιδευτικός καταγράφει στον πίνακα τις λέξεις των παιδιών, οι οποίες παραπέμπουν μέσω της επαγωγικής μεθόδου στην κεντρική έννοια «Παγκόσμια Προβλήματα» (αραχνόγραμμα).
  • Εργαλεία Web0:Χρησιμοποιήθηκε το YouTube που είναι μια υπηρεσία διαμοίρασης αρχείων βίντεο, με δυνατότητες σχολιασμού και αξιολόγησης.
  • Προσφορά αντικειμένου στην εκπαίδευση:To video αποτελεί μια δομημένη ακολουθία εικόνων και ήχων (οπτικοποίηση)και µπορεί να λειτουργήσει µε αυτοτέλεια σε διαφορετικά μαθησιακά περιβάλλοντα. Ακριβώς σ’ αυτόν το συνδυασμό οφείλεται η «ισχύς» του μηνύματoς του συγκεκριμένου μαθησιακού αντικειμένου στην εκπαιδευτική διαδικασία.

           Καθορισμός διδακτικών στόχων:

  • Να γνωρίσουν τα παγκόσμια προβλήματα, ως ζητήματα που αφορούν όλους τους ανθρώπους-μέλη της Παγκόσμιας Κοινότητας.
  • Να ευαισθητοποιηθούν πάνω στα παγκόσμια προβλήματα και να προβληματιστούν για τις αιτίες, τις συνέπειες και τους τρόπους αντιμετώπισής τους.

Όταν ολοκληρωθεί η παρουσίαση και μελέτη του υλικού, ο μαθητής θα πρέπει να είναι σε θέση να:

-ορίσει την έννοια «Κοινωνικά προβλήματα»

-παραθέτει τα αίτια των Κοινωνικών Προβλημάτων

-αναφέρει πιθανούς τρόπους αντιμετώπισης του φαινομένου.

 

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία| με ετικέτα  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δραστηριότητα 1η Β1    

Τα σχόλια είναι κλειστά.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων