Τι είναι τα Instagram stories και πώς λειτουργούν, βήμα βήμα

Τα Instagram Stories είναι μια δωρεάν εφαρμογή μέσα στο Instagram, που επιτρέπει στους χρήστες της εφαρμογής αυτής, να μοιράζονται φωτογραφίες και βίντεο στο “Story” τους. Το Story αυτό είναι ορατό στους followers του λογαριασμού τους. Όπως και στο Snapchat, κάθε ιστορία (story) διαρκεί 24 ώρες από την στιγμή της δημοσίευσης της. Αν και η λειτουργία των Stories είναι απλή στη χρήση της, πολλοί διστάζουν να την αξιοποιήσουν.  

Παραδείγματος χάρη, ακούσαμε πολλούς Mentees μας να λένε πως φοβούνται να μην κάνουν κάποιο λάθος κατά τη διάρκεια της δημοσίευσης ενός Storie και εκτεθούν δημόσια. Άλλοι πάλι μας ανέφεραν πως  υπάρχουν πολλά κρυφά εργαλεία μέσα στην εφαρμογή, που δεν ξέρουν να χρησιμοποιούν και δεν θέλουν να ανεβάσουν κάτι μέτριο στα Stories.

Ο παρακάτω οδηγός έχει σαν στόχο να σε σπρώξει να ξεπεράσεις τέτοιου είδους αναστολές και να σε βοηθήσει να μετατρέψεις τα Stories σου, σε ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία επικοινωνίας της επιχείρησης σου. Το μόνο που έχεις να κάνεις, είναι να πάρεις το κινητό σου στο χέρι και να ακολουθήσεις πιστά τις παρακάτω οδηγίες βήμα βήμα. Μέσα σε λίγα λεπτά, θα είσαι σε θέση να ανεβάσεις το πρώτο σου story. Ίσως όχι τέλειο την πρώτη φορά, αλλά αρκετό για να ξεκινήσεις να πειραματίζεσαι. Το μυστικό εδώ είναι το…”επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως”

Instagram Stories. Πλήρης οδηγός 2020.

instagram.pdf

 

 

Χαρακτηριστικά εφαρμογής

Τα χαρακτηριστικά του instagram

1.Ο χρήστης μπορεί να τραβήξει μια φωτογραφία μέσω της εφαρμογής ή να χρησιμοποιήσει κάποια που έχει ήδη αποθηκευμένη στο τηλέφωνό του. Πριν την κοινοποιήσει μπορεί να εφαρμόσει εφέ και φίλτρα, να επισημάνει άλλους χρήστες στις δημοσιεύσεις του (tag), να προσθέσει περιγραφή και τοποθεσία και να την κοινοποιήσει κατευθείαν στο Facebook, στο Twitter, στο Flickr, στο Tumblr και στο Foursquare. Ακόμα, υπάρχουν και οι ιστορίες, όπου κάθε χρήστης μπορεί να ανεβάσει μία φωτογραφία, ένα βίντεο, να δημιουργήσει boomerang και πολλά άλλα τα οποία μπορούν δουν οι ακόλουθοί του (ιδιωτικός λογαριασμός) ή όλοι οι χρήστες του Instagram (δημόσιος λογαριασμός). Τέλος, ο καθένας έχει τη δυνατότητα να κάνει live video (ζωντανή αναμετάδοση) και, μάλιστα, να προσθέσει μαζί και έναν ακόλουθό του.

2. Οι φωτογραφίες έχουν τετράγωνο σχήμα, παρόμοιο με το καρέ των φωτογραφικών μηχανών Kodak Instamatic και Polaroid. Οι χρήστες μπορούν να τις επεξεργαστούν και να διαμορφώσουν το τελικό αποτέλεσμα μέσω ειδικά σχεδιασμένων φίλτρων και ειδικών εργαλείων επεξεργασίας. H δυνατότητα εγγραφής και ο διαμοιρασμού βίντεο ενσωματώθηκε στο Instagram τον Ιούνιο του 2013.Η εγγραφή βίντεο υποστηρίζεται προς το παρόν μόνο στις εφαρμογές iPhone και Android. Η μέγιστη διάρκεια του βίντεο είναι το ένα λεπτό με ελάχιστο χρόνο τα τρία δευτερόλεπτα. Επίσης, το καλοκαίρι του 2018 δημιουργήθηκε και το IGTV, μια ενότητα της εφαρμογής όπου οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να ανεβάζουν βίντεο άνω του ενός λεπτού.

3. Για να χρησιμοποιήσει κάποιος το Instagram μπορεί και να μην την κατεβάσει την εφαρμογή και να μπει από έναν άλλον ιστοτοπο, να δημιουργήσει ένα λογαριασμό με όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης καθώς και να συμπληρώσει στοιχεία στο προφίλ του. Η εφαρμογή διατίθεται για συσκευές Apple iOSAndroid και Windows Phone. Για σύνδεση στο λογαριασμό από πρόγραμμα περιήγησης ιστού (web browser), πηγαίνει κανείς στη διεύθυνση http://instagram.com/ και συνδέεται με το όνομα χρήστη και τον κωδικό του για το Instagram. Κάθε χρήστης έχει τη δυνατότητα να μετατρέψει τον λογαριασμό του σε ιδιωτικό, έτσι ώστε να μπορούν μόνο οι ακόλουθοί του να βλέπουν τις δημοσιεύσεις και τις ιστορίες του, ενώ μπορεί να τον μετατρέψει και σε εταιρικό, αν έχει έναν μεγάλο αριθμό ακόλουθων και είναι κάποιος γνωστός ή κάποια εταιρία.

Υπάρχουν βασικοί όροι χρήσης που απαιτείται να τηρούν οι χρήστες του Instagram, όπως το ότι οφείλουν να είναι τουλάχιστον 13 ετών, ή το ότι υπάρχουν περιορισμοί στο ανέβασμα βίαιων, γυμνών, μερικώς γυμνών ή με σεξουαλικό υπονοούμενο φωτογραφιών, ενώ παράλληλα αναλαμβάνουν και την ευθύνη για τον λογαριασμό και την δραστηριότητα που προέρχεται από αυτόν.

 

πηγήhttps://el.wikipedia.org/wiki/Instagram

Η ιστορία του instagram

1.Η δημοφιλής εφαρμογή δημιουργήθηκε από δύο απόφοιτους του Πανεπιστημίου του Στάντφορντ, τους Κέβιν Σίστρομ και Μάικ Κρίγκερ και ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2010. Μόλις δύο μήνες αργότερα, τον Δεκέμβριο του 2010, ο αριθμός των εγγεγραμμένων χρηστών έφτασε το 1.000.000. Σήμερα η εφαρμογή μετράει 20 δισεκατομμύρια φωτογραφίες από όλο τον κόσμο και 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες. Το όνομα της προέρχεται από τον συνδυασμό της λέξης Instant (στιγμιαίο) και telegram (τηλεγράφημα). Tο 2012 η εφαρμογή αγοράστηκε από το Facebook, προς ένα 1 δισεκατομμύριο δολάρια Η.Π.Α.

πηγή: Βικιπαίδεια https://el.wikipedia.org/wiki/Instagram

Εργαλεία επεξεργασίας

Με τα εργαλεία επεξεργασίας ο χρήστης μπορεί να περικόψει μια φωτογραφία (cropping), να ευθυγραμμίσει (straighten), να ρυθμίσει τους χρωματικούς τόνους με τα εργαλεία φωτεινότητα (brightness), αντίθεση (contrast), φωτεινοί τόνοι» (highlights) και σκοτεινοί τόνοι (shadows), την οξύτητα (shapren), την πυκνότητα (saturation) και την θερμοκρασία του χρώματος, να θολώσει κάποια περιοχή (titl shift) και να προσθέσει βινιέτα.

πηγή: Βικιπαίδεια 

Τι είναι το instagram ?

Το Instagram είναι μια δωρεάν εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης που δίνει την δυνατότητα επεξεργασίας και κοινοποίησης φωτογραφιών και βίντεο στο διαδίκτυο. Οι χρήστες μπορούν να μοιράζονται φωτογραφίες και βίντεο με τους ακολούθους τους (followers) ή με επιλεγμένη ομάδα φίλων, να σχολιάζουν και να δηλώνουν ότι μια δημοσίευση τους αρέσει.

πηγή : Βικιπαίδεια