274594057 1012255959709693 7266662397699753160 n 274594756 322589199915519 5706268974006386295 n 274624979 627895571635312 807908671998072296 n

Την Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2022 στο μάθημα της Βιολογίας με την κυρία Τσαγγάρη παίξαμε ένα παιχνίδι με σκοπό να κατανοήσουμε καλύτερα το κεφάλαιο της ύλης στο οποίο δουλεύαμε. Χωριστήκαμε σε ομάδες: κάποιοι από εμάς ήταν πιθανοί ένοχοι και ερευνητές, άλλοι ήταν μόνο ερευνητές και ένας συμμαθητής μας ήταν το θύμα μιας δολοφονίας. Έτσι μαζευτήκαμε, συγκεντρώσαμε αποδεικτικά στοιχεία και μετά από ανάκριση των υπόπτων “πήγαμε” στο εργαστήριο για εξέταση DNA τους.

Εντοπίσαμε τις ομοιότητες μεταξύ του DNA των ενόχων και αυτών που βρέθηκαν στον τόπο του εγκλήματος και καταλήξαμε στον δολοφόνο. 

  Μετά την εύρεσή του, ήρθε στην τάξη η κυρία Χρονοπούλου με την οποία συζητήσαμε για το κομμάτι της Βιοηθικής και κατά πόσο θεωρούμε πως είναι σωστό οι ερευνητές να διατηρούν δείγματα DNA παλιότερων ενόχων στα εργαστήριά τους.

Έτσι, μετά από αυτή τη συζήτηση κατανοήσαμε πώς λειτουργούν τα εγκληματολογικά εργαστήρια και τι συνέπειες μπορεί να έχουν κάποιες πράξεις τους. Τέλος, επιθυμώ εκ μέρους όλων των μαθητών της τάξης να ευχαριστήσω την κυρία Τσαγγάρη και την κυρία Χρονοπούλου για τον χρόνο που αφιέρωσαν για τη δραστηριότητα αυτή.