Ισότητα και ανισότητα ως βίωμα του γυναικείου φύλου στην κοινωνία

Δημιουργός Μυστακίδου Κυριακή
Βαθμίδα-Τάξη Δευτεροβάθμια Εκπ/ση-Α’ Λυκείου
Γνωστικό αντικείμενο Θρησκευτικά
Θεματική ενότητα Θ.Ε.4

Διαστάσεις της Χριστιανικής διδασκαλίας

Υποενότητα 4.4

Η διδασκαλία της Ορθόδοξης Εκκλησίας για την ισότητα

Περίληψη  

Θεωρητικό πλαίσιο

 

Η δημιουργία του συγκεκριμένου σεναρίου βασίστηκε στη θεωρία μάθησης των Driver & Oldham. Σύμφωνα με το μοντέλο αυτό αρχικά  παρέχονται στους μαθητές κίνητρα άμεσης εμπλοκής στη διαδικασία γνώσης και μάθησης που προέρχονται από πραγματικά γεγονότα. Έπειτα οι μαθητές παροτρύνονται στην εξωτερίκευση δικών τους ιδεών. Δημιουργούνται προϋποθέσεις εποικοδομητικού διαλόγου μέσω ανταλλαγής απόψεων. Προτείνουν  ιδέες επίλυσης καταστάσεων και προβαίνουν σε αναστοχασμό συνειδητοποιώντας την γνωστική πορεία των αντιλήψεών τους.

Το εκπαιδευτικό πρόβλημα

 

Η αντιμετώπιση της γυναίκας στο κοινωνικό γίγνεσθαι με αφορμή την αύξηση των περιστατικών βίας.
Μέθοδος – μοντέλο διδασκαλίας

 

Eggen & Kauchak Μοντέλο εργασίας σε ομάδες, Μοντέλο συζητήσεων

Joyce, Weil, Kalhoun μοντέλο νομικής αναζήτησης-έρευνας, προκαταβολικής οργάνωσης, μη κατευθυντικής διδασκαλίας, άμεσης διδασκαλίας

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ισότητα και ανισότητα ως βίωμα του γυναικείου φύλου στην κοινωνία

Τίτλος διδακτικού σεναρίου

 

Ισότητα και ανισότητα ως βίωμα του γυναικείου φύλου στην κοινωνία
Δημιουργός Μυστακίδου Κυριακή
Βαθμίδα-Τάξη Δευτεροβάθμια Εκπ/ση-Α’ Λυκείου
Γνωστικό αντικείμενο Θρησκευτικά
Θεματική ενότητα Θ.Ε.4

Διαστάσεις της Χριστιανικής διδασκαλίας

Υποενότητα 4.4

Η διδασκαλία της Ορθόδοξης Εκκλησίας για την ισότητα

Περίληψη  

Θεωρητικό πλαίσιο

 

Η δημιουργία του συγκεκριμένου σεναρίου βασίστηκε στη θεωρία μάθησης των Driver & Oldham. Σύμφωνα με το μοντέλο αυτό αρχικά  παρέχονται στους μαθητές κίνητρα άμεσης εμπλοκής στη διαδικασία γνώσης και μάθησης που προέρχονται από πραγματικά γεγονότα. Έπειτα οι μαθητές παροτρύνονται στην εξωτερίκευση δικών τους ιδεών. Δημιουργούνται προϋποθέσεις εποικοδομητικού διαλόγου μέσω ανταλλαγής απόψεων. Προτείνουν  ιδέες επίλυσης καταστάσεων και προβαίνουν σε αναστοχασμό συνειδητοποιώντας την γνωστική πορεία των αντιλήψεών τους.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

Τίτλος διδακτικού σεναρίου

 

Ισότητα και ανισότητα ως βίωμα του γυναικείου φύλου στην κοινωνία
Δημιουργός Μυστακίδου Κυριακή
Βαθμίδα-Τάξη Δευτεροβάθμια Εκπ/ση-Α’ Λυκείου
Γνωστικό αντικείμενο Θρησκευτικά
Θεματική ενότητα Θ.Ε.4

Διαστάσεις της Χριστιανικής διδασκαλίας

Υποενότητα 4.4

Η διδασκαλία της Ορθόδοξης Εκκλησίας για την ισότητα

Περίληψη  

Θεωρητικό πλαίσιο

 

Η δημιουργία του συγκεκριμένου σεναρίου βασίστηκε στη θεωρία μάθησης των Driver & Oldham. Σύμφωνα με το μοντέλο αυτό αρχικά  παρέχονται στους μαθητές κίνητρα άμεσης εμπλοκής στη διαδικασία γνώσης και μάθησης που προέρχονται από πραγματικά γεγονότα. Έπειτα οι μαθητές παροτρύνονται στην εξωτερίκευση δικών τους ιδεών. Δημιουργούνται προϋποθέσεις εποικοδομητικού διαλόγου μέσω ανταλλαγής απόψεων. Προτείνουν  ιδέες επίλυσης καταστάσεων και προβαίνουν σε αναστοχασμό συνειδητοποιώντας την γνωστική πορεία των αντιλήψεών τους.

Το εκπαιδευτικό πρόβλημα

 

Η αντιμετώπιση της γυναίκας στο κοινωνικό γίγνεσθαι με αφορμή την αύξηση των περιστατικών βίας.
Μέθοδος – μοντέλο διδασκαλίας

 

Eggen & Kauchak Μοντέλο εργασίας σε ομάδες, Μοντέλο συζητήσεων

Joyce, Weil, Kalhoun μοντέλο νομικής αναζήτησης-έρευνας, προκαταβολικής οργάνωσης, μη κατευθυντικής διδασκαλίας, άμεσης διδασκαλίας

Διάρκεια διδακτικού σεναρίου

 

3 διδακτικές ώρες
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο