Διδακτική αξιοποίηση των διαδραστικών βιβλίων

αναζήτηση google

Βασικός στόχος, ωστόσο, της αξιοποίησης των διαδραστικών βιβλίων, ειδικότερα σε ό,τι αφορά τα γλωσσικά μαθήματα, δεν μπορεί να είναι απλώς η παροχή επιπλέον μαθησιακών πόρων (π.χ. εικόνες, βίντεο, μικροεφαρμογές applets), προκείμενου να γίνει περισσότερο εποπτική η προς διδασκαλία ύλη και να γίνει ευκολότερα διδάξιμη.

Με δεδομένο ότι οι νέες τεχνολογίες εν γένει, εκτός από παιδαγωγικά περιβάλλοντα, αποτελούν και μέσα πρακτικής γραμματισμού, μέσα δηλαδή για ανάγνωση, γραφή και επικοινωνία, λογικές όπως οι παραπάνω που τις αντιμετωπίζουν αποκλειστικά ως μέσα για «καλύτερη αφομοίωση της ύλης» βλέπουν με αρκετά περιορισμένο τρόπο την αξιοποίησή τους.δραστηριότητα για το σπίτι

Καλό είναι λοιπόν να είναι λελογισμένη και στοχευμένη η εκπαιδευτική χρήση των διαδραστικών βιβλίων που βασίζεται σε τέτοιου είδους λογικές.