Το Lightbot είναι ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι για την εκμάθηση εννοιών προγραμματισμού σε παιδιά. Ο στόχος του Lightbot είναι να δώσει εντολή σε ένα μικρό ρομπότ να κινηθεί σε ένα λαβύρινθο και να ανάψει τα φώτα.Οι παίκτες τοποθετούν σύμβολα στην οθόνη για να δώσουν εντολή στο ρομπότ να περπατήσει, να γυρίσει, να πηδήξει, να ανάψει ένα φως κά..
Αρχική » Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα » LightBot: Εκπαιδευτικό παιχνίδι για εκμάθηση προγραμματισμού σε παιδιά
Β’ ΔΔΕ Αθήνας Σύμβουλος Εκπαίδευσης Πληροφορικής
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ / ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ
LightBot: Εκπαιδευτικό παιχνίδι για εκμάθηση προγραμματισμού σε παιδιά
← Run Marco! Παιχνίδι περιπέτειας για εκμάθηση προγραμματισμού σε παιδιά H5P: Δωρεάν εργαλείο για δημιουργία και διαμοιρασμό διαδραστικού περιεχομένου →
Ετικέτες
COVID-19
ΕΝΕΕΓΥ-Λ
ΕΠΑΛ
Εργαστήρια δεξιοτήτων
Λειτουργία σχολείων
Οδηγίες διδασκαλίας
Πανελλαδικές
Πρόγραμμα Σπουδών
ΣΕΠΕΗΥ
ΤΠΕ
αξιολόγηση
γενικό λύκειο
γυμνάσιο
δημοτικό
εκπαιδευτικά εργαλεία
εκπαιδευτικά παιχνίδια
εκπαιδευτικά περιβάλλοντα
εκπαιδευτικό υλικό
εξ αποστάσεως
επιμόρφωση
πληροφορική
προγραμματισμός
Πρόσφατα άρθρα
-
Επιμορφωτικές δράσεις ως Σύμβουλος Εκπαίδευσης Πληροφορικής
-
Οδηγίες για διαχείριση της ύλης του μαθήματος «Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών» (ΤΠΕ) στο Δημοτικό σχ. έτους 2023-2024
-
Ύλη και Οδηγίες μαθημάτων του Τομέα Πληροφορικής Β’ και Γ’ τάξης ΕΠΑΛ σχ. έτους 2023-2024
-
Οδηγίες διδασκαλίας του μαθήματος «Πληροφορική» των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων των Ημερήσιων και Εκκλησιαστικών Γυμνασίων σχ. έτους 2023-2024