Για το συνέδριο 13-10-2018…

Συμμετέχουμε… Με παιδιά του 4ου Γυμνασίου Χαλανδρίου…

Διαβάστε περισσότερα σε :

https://www.facebook.com/gsp4ogxal/photos/a.704368179689469/1890870631039212/?type=3&theater 

και σε :

https://www.facebook.com/gsp4ogxal/posts/1897805830345692

.

 

«Συναρτησιακές παρατηρήσεις» – «οφθαλμαπάτες» ;

Είναι βέβαια γνωστά, προφανή θεωρητικά, αλλά όχι άμεσα ορατά σε κάποιες περιοχές του σχήματος…

Στην εικόνα θα βρείτε κείμενο και video

5-6-2016 v.

Τόξο-εμβαδόν-συνάρτηση-Γεωμετρικός τόπος

23-5-20196.Ακούγεται περιγραφή της εργασίας…
…..
.Σύνδεση τόξου-εμβαδού δίνει συνάρτηση…
.Γραφική παράσταση…

.Περιστροφή…
.Γεωμετρικός τόπος…

.Συμμετρία… Κίνηση…

.Μπορείτε να δείτε…

εδώ…

.

20-4-2016 Παρουσίαση στο Μαθηματικό Εργαστήρι Β΄ Αθήνας

20-4-16 parousΕυχαριστώ πολύ τους Σχολικούς Συμβούλους Μαθηματικών Β΄ Αθήνας,

για την πρόσκληση να παρουσιάσω εργασία στο Μαθηματικό Εργαστήρι

με το «The Geometer’s Sketchpad»…

Δεν ήταν βέβαια συνηθισμένες σχεδιαστικές εργασίες,

όπως αυτές που δουλεύουν τα  παιδιά της ομάδας του προγράμματος

«Γεωμετρικές Καλλιτεχνίες»…

Στηρίζονταν σε γραφικές παραστάσεις παραμετρικών τριγωνομετρικών συναρτήσεων, σε Γεωμετρικό τόπο και σε Παραμετρικές Καμπύλες, φτιαγμένες από τις προαναφερθείσες τριγωνομετρικές συναρτήσεις…

Μπορείτε να διαβάσετε και να δείτε 3 σχετικά videos στην σημείωση :

http://tinyurl.com/h2hnygh

Μπορείτε να δείτε και άλλες τέτοιες εργασίες, και παραμετρικές καμπύλες, στην σελίδα μας :

http://tinyurl.com/muqraw7

ταξινομημένες σε albums όπως :

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.831603383632614.1073741843.700447180081569&type=3

.

 

Στο 3ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου

IMG_54541Μπορείτε να διαβάσετε σε :

https://sites.google.com/site/4gymxal/to-scholeio-1/p-r-o-g-r-a-m-m-a-t-a/2015-2016/politistika/european-school-radio/18-4-2016-3o-panellenio-phestibal-mathetikou-radiophonou

.

10-4-2016 Στο Athens Science Festival

Μπορείτε να ενημερωθείτε σε :

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.979182395541378.1073741851.700447180081569&type=3

 

Graph dance

graph dance

Παλιότερα είχα δει την εικόνα : graph images

Πρόσφατα είδα ένα video από χανιώτες μαθητές :

και surfάροντας βρήκα και άλλα παρόμοια,

από το 2011 ακόμα, με μεγαλύτερες ομάδες :

Και ένα video με κινούμενα σχέδια :

https://www.facebook.com/brightside/videos/280218505659367/

.

Περί Γεωμετρικών Τόπων

19-2-2016 5

 

. Δείτε σε :

. →Σημείωση περί Γ. Τ.

.

2016

.

Παραμετρικές καμπύλες

Αρχίζουμε με 2 συναρτήσεις f(x), g(x).

Τοποθετούμε ένα σημείο Α
στον άξονα x, καλύτερα περιορισμένο σε ευθύγραμμο τμήμα, για να μην ξεφεύγει έξω από την οθόνη.

Από την μέτρηση παίρνουμε την τετμημένη του «xA».

Βρίσκουμε f(xA) και g(xA).

Με συντεταγμένες τους 2 τελευταίους αριθμούς ορίζουμε σημείο Β.

Κινώντας το Α κινείται το Β και δημιουργεί μία παραμετρική καμπύλη…

Μπορείτε να σείτε περισσότερα στο 5ο παράδειγμα της σημείωσης : http://tinyurl.com/o4pb3w6

.

Copyright © Κώστας Λαμπρινίδης – klamprin's blog          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Top