Εκπαίδευση Ενηλίκων και Τοπική Ιστορία
Δημοσιευμένο στις 6 Δεκεμβρίου 2013 Comments
Τριήμερο Βιωματικό Σεμινάριο: «Η εμπλοκή του Εκπαιδευτικού στα προγράμματα πρόληψης της χρήσης ουσιών». Δραστηριότητα: Τα χαρακτηριστικά ενός προγράμματος πρόληψης

Σχολικό έτος 2007-08
Συμμετέχοντες: 18 εκπαιδευτικοί (1 ομάδα)
Συντονιστής: Κωνσταντίνος Κιουρτσής
Διάρκεια 15 ώρες.
Λίγα λόγια για τη λειτουργία της μαθητικής ομάδας εργασίας (πχ αγωγής υγείας) θα βρείτε στη διαδικτυακή θέση https://blogs.sch.gr/kkiourtsis/?p=6338

Δραστηριότητα: Τα χαρακτηριστικά ενός προγράμματος πρόληψης

α΄ φάση:

Ο συντονιστής ζητάει από τους συμμετέχοντες να εκφράσουν αυθόρμητα την άποψή τους για τις απαραίτητες δράσεις του σχολείου με σκοπό την πρόληψη, καταιγισμός ιδεών. (πιθανές απαντήσεις: ενημέρωση από ειδικούς, αστυνόμευση, συνεργασία με γονείς, συμβουλευτική σε ευπαθείς ομάδες μαθητών, εφαρμογή προγράμματος πρόληψης..).

β΄ φάση:

Οι συμμετέχοντες σχηματίζουν 4 ομάδες. Συζητούν δύο παρακάτω ερωτήσεις και καταγράφουν τις απαντήσεις τους. Εκπρόσωπος της κάθε ομάδες εκφράζει τις απόψεις που καταγράφηκαν.

Οι δύο ερωτήσεις είναι:

  1. Με ποιους φορείς και πρόσωπα συνεργάζεται το σχολείο σας σήμερα, για τα θέματα πρόληψης της χρήσης ουσιών μέσα και έξω από το χώρο του σχολείου;
  2. Πόσο σοβαρό θεωρείτε ότι είναι για το σχολείο σας, το θέμα της χρήσης ουσιών;
Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση