Πρόβα Εργαστηρίου για Εκπαιδευτικούς: Πρόσωπα και προσωπεία, από τη θεωρία στην πράξη. Μέρος Δ.

Εγχειρίδια-Άρθρα Εκπαιδευτική Συμβουλευτική Προσωπικές Εργασίες

Σχολικό έτος 2002-03
Συμμετέχοντες: 21 εκπαιδευτικοί
Διάρκεια: Δέκα έξι (16) ώρες. Δύο ημέρες.
Συντονιστές: Έλενα Μίντση και Κωνσταντίνος Κιουρτσής
Λίγα λόγια για τη λειτουργία της μαθητικής ομάδας εργασίας (πχ αγωγής υγείας) θα βρείτε στη διαδικτυακή θέση http://blogs.sch.gr/kkiourtsis/?p=6338

Η 3η από τις 5 συναντήσεις της μαθητικής ομάδας. Ο συναισθηματικός εαυτός. Μέρος Δ.
Προθέρμανση: Τα παράσημα της αυτογνωσίας και του προγραμματισμού.
Αρχικά συζητάμε τη σημασία του συμβολισμού των παρασήμων που δίδονται, πότε δίνονται, για ποίο λόγο, τι σημασία έχουν. Μετά ζητάμε να κατασκευάσει το κάθε μέλος το δικό του παράσημο που θα ήθελε να του αποδοθεί.
Δραστηριότητα:
Προσομοίωση: Η ομάδα είναι οι μαθητές ενός τμήματος που κατηγορούνται από έναν καθηγητή ότι στη διάρκεια του σχολικού περίπατου στο γειτονικό άλσος, παραβίασαν την πόρτα ενός κτήματος και έκλεψαν τσαμπιά σταφύλια, τα οποία έφαγαν. Είναι η ώρα που θα πρέπει να περάσουν στο γραφείο του Διευθυντή για να δώσουν εξηγήσεις.
Σχηματίζονται ζευγάρια. Το ένα μέλος είναι το Α το άλλο το Β. Δίνονται οι οδηγίες ξεχωριστά στους Α και ξεχωριστά στους Β. Οι Α θα πρέπει να γράψουν ένα μικρό κείμενο στο οποίο θα εκφράζουν την τωρινή συναισθηματική τους κατάσταση. Οι Β θα γράψουν ένα κείμενο στο οποίο θα εκφράζουν τα συναισθήματά που ένιωσαν στην εκδρομή. Στη συνέχεια, τα δύο μέλη μοιράζονται τα κείμενά τους.
Στην ολομέλεια, συζήτηση με θέμα: όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά, ποιοι είναι οι βοηθοί μας;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *