Σχολικό έτος 2002-03
Συμμετέχοντες: 21 εκπαιδευτικοί
Διάρκεια: Δέκα έξι (16) ώρες. Δύο ημέρες.
Συντονιστές: Έλενα Μίντση και Κωνσταντίνος Κιουρτσής
Λίγα λόγια για τη λειτουργία της μαθητικής ομάδας εργασίας (πχ αγωγής υγείας) θα βρείτε στη διαδικτυακή θέση http://blogs.sch.gr/kkiourtsis/?p=6338
Η 1η από τις 5 συναντήσεις της μαθητικής ομάδας. Βιολογική ταυτότητα. Μέρος Β.
Αυτοδιαφημίσεις. Άσκηση προθέρμανσης.
Για να γνωριστούν τα μέλη της ομάδας και για να δει η συντονίστρια της ομάδας τη δυναμική της, παίζουμε την άσκηση της αυτοδιαφήμισης όπου μετά από μια
συζήτηση 2-3 λεπτών για το ρόλο της διαφήμισης, ζητάμε από όλα τα μέλη της ομάδας να φτιάξουν την αυτοδιαφήμιση τους (25 περίπου λέξεις) με στόχο να προσελκύσουν ένα φίλο του ιδίου φύλου. Ζητάμε να χρησιμοποιήσουν όποιον τρόπο θέλουν (cartoon, μεγάλες αφίσες, χρώματα ) και να την προβάλουν με όποιο τρόπο θεωρούν πιο κατάλληλο.
Οι διαφημίσεις τοποθετούνται στους τοίχους του εργαστηρίου και παραμένουν καθόλη τη διάρκεια του προγράμματος.
Στη συνέχεια παρουσίαση μιας φωτογραφίας ομάδας εφήβων από εκδρομή, ή από διάλειμμα του σχολείου κλπ. Σχολιασμός: τι βλέπω, τι διακρίνω, τι κατανοώ. Πρώτα σε ζευγάρια μετά στην ομάδα.
Χωρισμός σε μικρές ομάδες 4-5 μαθητών και αναπαράσταση /ερμηνεία της εικόνας με την τεχνική της παγωμένης εικόνας.
Παρουσίαση και σχολιασμός της κάθε μικρής ομάδας στο σύνολο.
Τιτλοφορία, ξεπάγωμα, μια φράση ο καθένας ανάλογα με αυτό που ρωτιέται από τη συντονίστρια.
Παροχή στοιχείων σχετικών με την ιστορία της φωτογραφίας, προσωποποίηση του ήρωα μας (όνομα, ηλικία, σχολείο που φοιτά, συνήθειες, χόμπι).
Παρουσίαση μικρής σκηνής με τη συντονίστρια σε “ρόλο” ανάλογο με το θέμα, συζήτηση της σκηνής, επανάληψη της σκηνής με εμπλοκή τώρα και των μελών σε σχετικούς με την ιστορία ρόλους.
Υποστήριξη απόψεων που παρουσιάζουν τη συνειδητοποίηση των βιολογικών αλλαγών.