Βιωματικό Σεμινάριο για Εκπαιδευτικούς ”για ένα σχολείο της ανοχής και της ειρήνης”. Δραστηριότητα 5.

Εγχειρίδια-Άρθρα Εκπαιδευτική Συμβουλευτική Προσωπικές Εργασίες

Σχολικό έτος 2001-02
Συντονιστής: Κωνσταντίνος Κιουρτσής
Συμμετέχοντες: 92  Εκπαιδευτικοί (5 ομάδες)
Διάρκεια: πέντε ώρες για κάθε ομάδα (3:30-8:30 μμ)
Λίγα λόγια για τη λειτουργία της μαθητικής ομάδας εργασίας (πχ αγωγής υγείας) θα βρείτε στη διαδικτυακή θέση http://blogs.sch.gr/kkiourtsis/?p=6338
 
5η Δραστηριότητα: ο διπλός τροχός
Ο συντονιστής ζητάει να σχηματιστούν δύο ισάριθμες ομάδες.
Τα μέλη της μιας ομάδας κάθονται σε καρέκλες και σχηματίζουν ένα κύκλο με το πρόσωπό τους προς τα έξω. Τα μέλη της άλλης ομάδας κάθονται στον εξωτερικό κύκλο, με το πρόσωπό τους προς τα μέσα, σε θέσεις που να σχηματίζουν με τα μέλη του εσωτερικού κύκλου ζευγάρια.
Το κάθε μέλος του εξωτερικού κύκλου ζητάει από το ταίρι του που βρίσκεται στον εσωτερικό κύκλο μια συμβουλή, σχετικά με το πώς θα πρέπει να συμπεριφέρεται σε ένα συγκεκριμένο πρόσωπο με το οποίο αναγκαστικά συναντιέται και με το οποίο όμως δεν ταιριάζουν τα «χνώτα» τους.
Το ταίρι του, έχει στη διάθεσή του ένα λεπτό για να δώσει τη συμβουλή. Όταν περάσει αυτό το ένα λεπτό, ο συντονιστής χτυπάει παλαμάκια και τα μέλη του εξωτερικού κύκλου μετακινούνται μία θέση δεξιά, αλλάζοντας έτσι ταίρι. Ζητάνε από το νέο τους ταίρι συμβουλή για το ίδιο πρόβλημα. Παίρνουν τη συμβουλή και σε ένα λεπτό ξανά παλαμάκια, αλλαγή κλπ. έως ότου κλείσει ο κύκλος.
Το ίδιο επαναλαμβάνεται, με συνεχείς αλλαγές θέσης. Όσοι βρίσκονται στον εσωτερικό κύκλο κάθονται στον εξωτερικό και αντιστρόφως.
Στη μεγάλη ομάδα, το κάθε μέλος εκφράζει πώς ένιωσε με τη συμμετοχή του στη δραστηριότητα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *