Βιωματικό Σεμινάριο για Εκπαιδευτικούς «εθελοντισμός: προσωπική προσφορά υπηρεσιών και πόρων στο συνάνθρωπο και στην κοινότητα». Δραστηριότητα 13.

Εγχειρίδια-Άρθρα Εκπαιδευτική Συμβουλευτική Προσωπικές Εργασίες

Σχολικό έτος 2002-13
Συμμετέχοντες: 152 εκπαιδευτικοί (8 ομάδες).
Συντονιστής: Κωνσταντίνος Κιουρτσής
Διάρκεια: πέντε ώρες για κάθε ομάδα (3:30-8:30 μμ)
Λίγα λόγια για τη λειτουργία της μαθητικής ομάδας εργασίας (πχ αγωγής υγείας) θα βρείτε στη διαδικτυακή θέση http://blogs.sch.gr/kkiourtsis/?p=6338
 
13η  δραστηριότητα: δώστης κλώτσο να γυρίσει.
O συντονιστής της ομάδας ζητάει από τα μέλη της να θυμηθούν ένα αγαπημένο τους παραμύθι. Αφού δοθεί λίγος χρόνος, ο συντονιστής καταγράφει όλους τους ήρωες όλων των παραμυθιών σε πίνακα με δύο στήλες, που έχουν τις επικεφαλίδες: «ο καλός ήρωας» και «ο κακός ήρωας».
Στη συνέχεια, ζητάει δύο εθελοντές ως παρατηρητές και από τα υπόλοιπα μέλη να σχηματίσουν έναν μεγάλο κύκλο.
Οδηγίες προς τους δύο παρατηρητές:
α΄ Παρατηρητής: Θα καταγράψεις τη λεκτική συμπεριφορά των μελών της ομάδας.  Δηλαδή, πόσο μιλάει το κάθε μέλος, πόσο ακούει τα άλλα μέλη,  πόσο δυνατά μιλάνε κλπ
β΄ Παρατηρητής: Θα καταγράψεις τη μη λεκτική συμπεριφορά των μελών της  ομάδας ( στάση σώματος, κινήσεις, χειρονομίες, εκφράσεις προσώπου κλπ)
Οδηγίες προς τα μέλη του μεγάλου κύκλου: Θα δημιουργήσετε ένα παραμύθι, με όλους τους ήρωες που υπάρχουν στον πίνακα. Μπορείτε να συνεργάζεστε με όποιον τρόπο θέλετε, αλλά δεν θα μετακινείστε από τη θέση σας. Στο παραμύθι σας θα πρέπει να υπάρχει μια μεγάλη δυσκολία, που όμως τελικά ξεπερνιέται, όταν εμφανίζεται κάποιος που βοηθάει.
Στην ολομέλεια, διαβάζεται το παραμύθι και οι σημειώσεις των δύο παρατηρητών.

Αφήστε μια απάντηση