Βιωματικό Σεμινάριο για Εκπαιδευτικούς «εθελοντισμός: προσωπική προσφορά υπηρεσιών και πόρων στο συνάνθρωπο και στην κοινότητα». Δραστηριότητες 11 και 12.

Εγχειρίδια-Άρθρα Εκπαιδευτική Συμβουλευτική Προσωπικές Εργασίες

Σχολικό έτος 2002-13
Συμμετέχοντες: 152 εκπαιδευτικοί (8 ομάδες).
Συντονιστής: Κωνσταντίνος Κιουρτσής
Διάρκεια: πέντε ώρες για κάθε ομάδα (3:30-8:30 μμ)
Λίγα λόγια για τη λειτουργία της μαθητικής ομάδας εργασίας (πχ αγωγής υγείας) θα βρείτε στη διαδικτυακή θέση http://blogs.sch.gr/kkiourtsis/?p=6338
 
11η  δραστηριότητα: εισπνοή έξω, εκπνοή μέσα         
O συντονιστής της ομάδας ζητάει από τα μέλη να σταθούν όρθιοι σε ένα κύκλο και να πιαστούν χέρι-χέρι. Εξηγεί  ότι, με το δικό του παράγγελμα, θα κάμνουν ένα βήμα μπροστά εκπνέοντας και ένα βήμα πίσω εισπνέοντας.
Γίνονται κάποιες δοκιμαστικές κινήσεις στην αρχή και μετά όλοι μαζί στο ρυθμό που δίνει ο συντονιστής κινούνται μπρος-πίσω σαν ένας μεγάλος πνεύμονας σε λειτουργία.

12η  δραστηριότητα: στάσου δίπλα μου!
O συντονιστής της ομάδας, ζητάει από τα μέλη της να σχηματίσουν ζευγάρια και να συζητήσουν σύμφωνα με τις παρακάτω οδηγίες:
Το ένα μέλος του ζευγαριού, θα εξηγεί στο άλλο μέλος ότι χρειάζεται τη βοήθειά του προσπαθώντας να πείσει. Το άλλο μέλος θα φέρνει αντιρρήσεις, δηλώνοντας  ανικανότητα,  έλλειψη χρόνου κλπ.
Στη συνέχεια επαναλαμβάνεται η διαδικασία, με τους ρόλους αντεστραμμένους.
Στην ολομέλεια, το κάθε μέλος εκφράζει το πώς ένιωσε στο ρόλο του.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *