Βιωματικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς με τίτλο: «Συνεργασία και αλληλοϋποστήριξη στην ομάδα». Δραστηριότητα 2.

Εγχειρίδια-Άρθρα Εκπαιδευτική Συμβουλευτική Προσωπικές Εργασίες

Σχολικό έτος 2000-01
Συμμετέχοντες: 97 εκπαιδευτικοί σε έξι ομάδες. Διάρκεια: πέντε ώρες για κάθε ομάδα.
Εισηγητής-συντονιστής της ομάδας: Κωνσταντίνος Κιουρτσής.
Λίγα λόγια για τη λειτουργία της μαθητικής ομάδας εργασίας (πχ αγωγής υγείας) θα βρείτε στη διαδικτυακή θέση http://blogs.sch.gr/kkiourtsis/?p=6338
 
2η Δραστηριότητα. Το παιδικό παιχνίδι
Oσυντονιστής ζητάει από τα μέλη της ομάδας να οδηγήσουν τη σκέψη τους στα παιδικά τους χρόνια. Το κάθε μέλος θυμάται τους ανθρώπους με τους οποίους ζούσε, τους χώρους του σπιτιού του, τους γύρω δρόμους, τους γείτονες, τις παρέες, το σχολείο του. Σε αυτή τη πλοήγηση της μνήμης, του ζητείται να απομονώσει ένα αντικείμενο (πχ ρούχο, έπιπλο, παιχνίδι) που είχε κάποια σημασία. Να περιεργαστεί αυτό το αντικείμενο και να θυμηθεί την ιστορία του. Πώς το απέκτησε, πως το χρησιμοποιούσε, κλπ.
Σχηματίζονται μικρές ομάδες των 4-6 μελών. Η κάθε ομάδα καταγράφει τα αντικείμενα των μελών της τα οποία θα γίνουν οι ήρωες της ιστορίας που θα δημιουργήσει η ομάδα, με βάση αυτά τα αντικείμενα.
Μετά, στην ολομέλεια, η κάθε ομάδα παρουσιάζει την ιστορία της με όποιον τρόπο θέλει: απλή ανάγνωση, παιχνίδι ρόλων κλπ.
Ακολούθως, όλα τα μέλη διαδοχικά, επιλέγουν από όλες της ιστορίες που παρουσιάστηκαν σε έναν ρόλο που τους «μίλησε» και τον σχολιάζουν.

Αφήστε μια απάντηση