Βιωματικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς με γενικό τίτλο: «Η ομάδα εμπειρίας και η πρόληψη της εξάρτησης». Δραστηριότητες 4 & 5.

Εγχειρίδια-Άρθρα Εκπαιδευτική Συμβουλευτική Προσωπικές Εργασίες

Σχολικό έτος 2000-01
Συμμετέχοντες: 107 εκπαιδευτικοί (6 ομάδες)
Διάρκεια: 5 ώρες για κάθε ομάδα
Εισηγητής -Συντονιστής των ομάδων: Κωνσταντίνος Κιουρτσής
Λίγα λόγια για τη λειτουργία της μαθητικής ομάδας εργασίας (πχ αγωγής υγείας) θα βρείτε στη διαδικτυακή θέση https://blogs.sch.gr/kkiourtsis/?p=6338

Δραστηριότητα 4. Έλα να πιούμε παρέα
Σχηματίζονται ζευγάρια, ο συντονιστής μοιράζει από ένα φύλλο Α4 και ζητάει να επινοήσουν και να γράψουν μια συζήτηση μεταξύ δύο φίλων 16-17 ετών (αγοριών ή κοριτσιών). Στη συζήτηση ο ένας φίλος – με πρόσφατη ερωτική απογοήτευση – θα προσπαθεί να πείσει τον φίλο του να πιούν αλκοόλ και να μεθύσουν, ενώ ο άλλος θα παρουσιάζει σοβαρά επιχειρήματα και αντιστάσεις στο πιοτό.
Όταν τα ζευγάρια είναι έτοιμα, παρουσιάζουν τους διαλόγους τους στην ολομέλεια.
Ακολουθεί ελεύθερη συζήτηση, με θέμα: «μπορούμε να πνίξουμε το πρόβλημα στο ποτό;»

Δραστηριότητα 5. Μπέρδευε – ξεμπέρδευε
Ο συντονιστής σχεδιάζει σε λευκό χαρτί μια πυκνή μουντζούρα που αποτελείται από πάρα πολλές γραμμές καμπύλες και ευθείες τραβηγμένες τυχαία και μοιράζει πιστά αντίγραφα αυτής της μουντζούρας σε όλα τα μέλη. Το κάθε μέλος, χωρίς να προσθέσει καμία επιπλέον γραμμή, προσπαθεί να βρει κάποιο σχήμα που νομίζει ότι έχει κάποιο νόημα και τονίζει τις υπάρχουσες γραμμές, ώστε αυτό το σχήμα να αναδειχθεί.
Στην ολομέλεια, το κάθε μέλος περιγράφει το σχήμα του και εξηγεί τί θεωρεί ότι συμβολίζει η μουντζούρα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *