Σεμινάριο Συμβουλευτικής για Εκπαιδευτικούς: Πέτρος, ετών 12.

Εγχειρίδια-Άρθρα Εκπαιδευτική Συμβουλευτική Μελέτη Περίπτωσης Προσωπικές Εργασίες

Υλικό από εκπαιδευτικό Σεμινάριο βιωματικού χαρακτήρα με τίτλο: «Μια ήρεμη τάξη δεν είναι πάντα αυτό που φαίνεται», Μάιος του 2012 στην Έδεσσα και στα Γιαννιτσά. Συμμετείχαν 99 εκπαιδευτικοί, οι οποίοι σχημάτισαν 5 ομάδες. Οι συναντήσεις των ομάδων είχαν διάρκεια πέντε (5) ωρών και πραγματοποιήθηκαν εκτός διδακτικού ωραρίου, απογευματινές ώρες (15:30-20:30). Οι τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν ήταν «ομάδες εργασίας» και «προσομοίωση».

Αφού διαβάσετε την παρακάτω περίπτωση του Πέτρου, εξετάστε πως θα την χειριζόσασταν αν ήσασταν ο υποδιευθυντής

Η περίπτωση του Πέτρου

Ο Πέτρος, είναι από ένα ορεινό χωριό, με Έλληνα πατέρα και Αλβανή μητέρα, που ασχολούνται με την κτηνοτροφία. Είναι ένα αγόρι με κακοφτιαγμένο σώμα και πρόσωπο, μαθητής της Α΄ Γυμνασίου. Μια μέρα, ο υποδιευθυντής του σχολείου, περνώντας έξω από μια αίθουσα του 1ου ορόφου, βλέπει τον Πέτρο να κάθεται στο πεζούλι του παραθύρου και μια ομάδα αγοριών και κοριτσιών να τον προτρέπει να πηδήξει κάτω στην αυλή. Ο υποδιευθυντής πλησιάζει τον Πέτρο και του ζητάει να κατέβει σιγά-σιγά από το πεζούλι. Τότε ο Πέτρος με βουρκωμένα μάτια του λέει: «κύριε, με κοροϊδεύουν συνέχεια, ότι όλα τα κορίτσια του σχολείου είναι ερωτευμένα μαζί μου».

Αφήστε μια απάντηση