Μελέτη περίπτωσης: H παρέα των 3 Ουκρανών

Εγχειρίδια-Άρθρα Εκπαιδευτική Συμβουλευτική Μελέτη Περίπτωσης Προσωπικές Εργασίες

Υλικό από εκπαιδευτικό Σεμινάριο βιωματικού χαρακτήρα με τίτλο: «Μια ήρεμη τάξη δεν είναι πάντα αυτό που φαίνεται», Μάιος του 2012 στην Έδεσσα και στα Γιαννιτσά. Συμμετείχαν 99 εκπαιδευτικοί, οι οποίοι σχημάτισαν 5 ομάδες. Οι συναντήσεις των ομάδων είχαν διάρκεια πέντε (5) ωρών και πραγματοποιήθηκαν εκτός διδακτικού ωραρίου, απογευματινές ώρες (15:30-20:30). Οι τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν ήταν «ομάδες εργασίας» και «προσομοίωση».

Την ώρα που 4 μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου έβγαιναν από το σχολείο, 3 εξωσχολικοί νεαροί τους επιτέθηκαν, κτυπώντας τους με χέρια και με πόδια με τρόπο που έδειχνε ότι ήταν εκπαιδευμένοι σε τέτοια χτυπήματα και στη συνέχεια απομακρύνθηκαν τρέχοντας. Οι γύρω μαθητές ούτε που πρόλαβαν να καταλάβουν τι γίνεται. Οι 4 μαθητές του σχολείου επέστρεψαν και κατήγγειλαν το γεγονός στο Διευθυντή, ζητώντας να τους συνοδέψει η αστυνομία μέχρι τα σπίτια τους. Ο Διευθυντής ζήτησε να μάθει τα στοιχεία των μαθητών που επιτέθηκαν. Το μόνο που του είπαν είναι ότι είναι συνομήλικοι, Ουκρανικής καταγωγής και φοιτούν στο άλλο σχολείο της πόλης. Ο Διευθυντής εξήγησε ότι το θέμα θα το δουν την επόμενη μέρα, τους έβαλε στο ΙΧ του και τους μετέφερε στα σπίτια τους.

Έργο των ομάδων εργασίας: Να συζητήσετε και να προτείνετε στο σχολείο των 4 μαθητών μια στρατηγική διαχείρισης του επεισοδίου την επόμενη μέρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *