Μια περίπτωση διαχείρισης παραβατικότητας στο Kelvyn Park High School στο Σικάγο των ΗΠΑ.

Εγχειρίδια-Άρθρα Εκπαιδευτική Συμβουλευτική Μελέτη Περίπτωσης Προσωπικές Εργασίες

Η περίπτωση παρουσιάστηκε στις 25/6/2013 στο σεμινάριο του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων (ΣΣΝ) Πέλλας, με συμμετέχοντες τους εκπαιδευτικούς του 3ου Γυμνασίου Έδεσσας και συντονιστές/εισηγητές τους: Αθανάσιο Μπαζούκη, υπεύθυνο του ΣΣΝ και Κωνσταντίνο Κιουρτσή, εθελοντή συνεργάτη του ΣΣΝ.

Η περίπτωση

Ένας μαθητής, ο Jose, μέσα στην αίθουσα συνεδριάσεων, πέταξε το παπούτσι του, που πέρασε ανάμεσα στο κεφάλι ενός συμμαθητή του και του δασκάλου μουσικής του σχολείου. Στενοχωρημένος και εξοργισμένος ο δάσκαλος μουσικής ζήτησε από την επιτροπή του σχολείου την τιμωρία του Jose.

Στη συνεδρίαση, τα μέλη της επιτροπής έμαθαν από τον Jose,ότι ήθελε να εγγραφεί σε μια Σχολή Καλών Τεχνών αλλά αυτό δεν ήταν πλέον δυνατόν μετά τη βαθμολογία που πήρε από το δάσκαλο μουσικής.

Η επιτροπή αποφάσισε ότι ο Jose θα ήταν καλό να βοηθήσει το δάσκαλο στην οργάνωση της συναυλίας της επόμενης εβδομάδας έτσι ώστε αυτός και ο δάσκαλος να μπορούν να συναντηθούν έξω από την τάξη γιαι να γνωριστούν καλύτερα. Επιπλέον, ο Jose συμφώνησε να διαθέσει τα καλλιτεχνικά ταλέντα του για να κάνει μια αφίσα ώστε να προσελκύσει σπουδαστές στην σχολική ορχήστρα τζαζ. Πράγματι, η αφίσα δημιουργήθηκε, αναπαράχθηκε και τοιχοκολλήθηκε παντού, γύρω από το σχολείο.

Ο Jose  και ο δάσκαλος είδαν το λάθος των συμπεριφορών τους, και διέθεσαν τα ταλέντα τους στην υπηρεσία της αποκατάστασης της ζημιάς που έγινε στο σχολείο και στο πρόγραμμα μουσικής.

Η αφίσα περιλήφθηκε αργότερα στον προσωπικό φάκελο του Jose ο οποίος έγινε δεκτός σε μια Σχολή Καλών Τεχνών μετά την αποφοίτησή του από το σχολείο.

πηγή: http://www.icjia.state.il.us/public/pdf/BARJ/SCHOOL%20BARJ%20GUIDEBOOOK.pdf

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *