Σεμινάριο : «Εκπαιδευτικοί και σχολική ζωή – όταν ο μαθητής ή η μαθήτρια ζητάει βοήθεια».. H περίπτωση της Νίκης, Λ, μαθήτριας Γ΄ Γυμνασίου

Εγχειρίδια-Άρθρα Εκπαιδευτική Συμβουλευτική Μελέτη Περίπτωσης Προσωπικές Εργασίες

Συμβουλευτικός Σταθμός Νέων Πέλλας
Διήμερο Σεμινάριο Συμβουλευτικής για 6 ομάδες Εκπαιδευτικών
Τίτλος Σεμιναρίου: «Εκπαιδευτικοί και σχολική ζωή: όταν ο μαθητής ή η μαθήτρια ζητάει βοήθεια».
Σύνολο συμμετεχόντων: 134 Εκπαιδευτικοί
Σχολικό έτος 2012-13.
Εισηγητές:  Αθανάσιος Μπαζούκης, Κωνσταντίνος Κιουρτσής.
Τεχνικές: ομάδες εργασίας και μελέτη περίπτωσης.

Το φύλλο εργασίας των ομάδων: H περίπτωση της Νίκης, Λ, μαθήτριας Γ΄ Γυμνασίου
 
o εκπαιδευτικός. Μανώλης, Σ., μαθηματικός, ετών 44
Προσιτός στους μαθητές, χαμηλών τόνων

η μαθήτρια Νίκη, Λ, μαθήτρια Γ΄ Γυμνασίου
Με καλές επιδόσεις, κοινωνική, αρκετά ζωηρή και εύθικτη

το αίτημα της μαθήτριας προς τον εκπαιδευτικό
Η μαθήτρια Νίκη, Λ. ζητάει από τον καθηγητή να την ακούσει, αυτός της δίνει την ευκαιρία, οπότε η μαθήτρια του λέει:
«Κύριε, σχεδόν κάθε μέρα ο διευθυντής του σχολείου ενημερώνει τηλεφωνικά τους γονείς μου για ό,τι κάνω στο σχολείο. Αυτό το κάνει με ελάχιστα παιδιά. Μια φορά μάλιστα ανέφερε στους γονείς μου κάτι που του είπε μια καθηγήτρια αλλά ήταν ψέματα. Οι γονείς μου το βρίσκουν σωστό να ενημερώνονται τακτικά και κάθε φορά τον ευχαριστούν για αυτήν την ενημέρωση. Εγώ όμως δεν νιώθω καθόλου καλά, δεν έχω προσωπική ζωή. Επιπλέον για τα ψεύτικα στοιχεία που μεταφέρει δεν μπορώ να υπερασπιστώ τον εαυτό μου. Σας παρακαλώ μιλήστε στο Διευθυντή και πείτε του να σταματήσει. Δεν αντέχω άλλο!»
 
το έργο της ομάδας εργασίας
Βοηθήστε τον καθηγητή  Μανώλη, Σ., να αποφασίσει ποια θα είναι η συμβουλευτική του στρατηγική με τη μαθήτρια Νίκη, Λ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *