Μεθοδολογικός Οδηγός χρήσης σχολικών βιβλίων σε τάξεις Γυμνασίου με πολυπολιτισμική σύνθεση

Εγχειρίδια-Άρθρα

Ο μεθοδολογικός οδηγός που παρήχθη από το έργο «Ένταξη παιδιών παλιννοστούντων και αλλοδαπών στο σχολείο» που υλοποιεί το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, έχει ως στόχο του να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε σχολεία και τάξεις με μαθητές πολυπολιτισμικής προέλευσης να διαχειριστούν το ζήτημα της ετερότητας κατά τη διδακτική πράξη με τέτοιο τρόπο ώστε να συμβάλουν στην ανάπτυξη της διαπολιτισμικής συνείδησης των μαθητών.
Ο οδηγός είναι διαθέσιμος στο έγγραφο:  auth_diapolis

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *