οδηγός χρήσης εκπαιδευτικού υλικού για παλιννοστούντες και αλλοδαπούς μαθητές Γυμνασίου

Εγχειρίδια-Άρθρα

Ο παρών μεθοδολογικός οδηγός έχει ως στόχο του να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς, που διδάσκουν σε σχολεία και τάξεις με μαθητές πολυπολιτισμικής προέλευσης, να διαχειριστούν το ζήτημα της ετερότητας κατά τη διδακτική πράξη με τέτοιο τρόπο ώστε να συμβάλουν στην ανάπτυξη της διαπολιτισμικής συνείδησης των μαθητών. Ο μαθητής ο οποίος έχει διαμορφώσει διαπολιτισμική συνείδηση είναι αφενός εξοπλισμένος με το πολιτισμικό κεφάλαιο της πατρίδας του και αφετέρου έχει την ικανότητα να υιοθετεί επιπλέον στοιχεία από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα, καθώς και την ετοιμότητα να ενταχθεί δημιουργικά σε αυτά. Στόχος επομένως του εκπαιδευτικού είναι να υποστηρίξει την ομαλή σχολική και να προετοιμάσει έτσι την κοινωνική ένταξη των μαθητών με διαφορετική πολιτισμική προέλευση και να τους δώσει τη δυνατότητα να αποκτήσουν επικοινωνιακή επάρκεια και συναισθηματική ασφάλεια στο νέο κοινωνικό περιβάλλον.

Επιστημονική Υπεύθυνη: Ζωή Παπαναούμ, Καθηγήτρια ΑΠΘ
Συντακτική Ομάδα: Ξωχέλλης Παναγιώτης, Αντωνοπούλου Νιόβη, Μαλιγκούδη Χριστίνα, Μητσιάκη Μαρία, Παπαγρηγορίου Βασιλική, Τολούδη Φωτεινή,

Το πλήρες κείμενο του οδηγού είναι διαθέσιμο στο έγγραφο: odigos_gia_palinnostountes_kai_allodapous_mathites_gymnasiou

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *