Οι μαθητές δεν συνηθίζουν εκτός σχολείου να διαβάζουν λογοτεχνικά κείμενα, ενώ των αστικών περιοχών διαβάζουν περισσότερα εξωσχολικά λογοτεχνικά σε σχέση με τους μαθητές εργατικών και αγροτικών περιοχών, σύμφωνα με έρευνα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτο , την οποία παρουσιάζει το esos.gr (ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ). 

Ο αρνητικός τρόπος απάντησης σε έναν βαθμό μπορεί να θεωρηθεί δείκτης της αποτελεσματικότητας της διδασκαλίας στο Δημοτικό, εφόσον εκεί το μάθημα υποτάσσεται στις ανάγκες της Νεοελληνικής Γλώσσας . Άλλωστε, η φιλαναγνωσία των μαθητών συνδέεται και με το μορφωτικό επίπεδο της οικογένειας, την περιοχή διαμονής και την κοινωνική τάξη, αναφέρει η έρευνα.
ΠΗΓΗ: http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=6278:-lr-&catid=346:2009-12-02-06-54-27&Itemid=1498〈=el
http://www.pi-schools.gr/download/programs/erevnes/erevna_logot_argyrop.pdf


Θα πρέπει να είστε συνδεδεμένος για να υποβάλλετε σχόλιο.

Αφήστε μια απάντηση

«