Η Google ανακοίνωσε σήμερα τα αποτελέσματα μίας εσωτερικής έρευνας, η οποία ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο και αφορά στη διερεύνηση και τη περιγραφή της γλωσσικής επιλογής των Ελλήνων χρηστών όσον αφορά στις διαδικτυακές αναζητήσεις.

Τα ερωτήματα αναζήτησης που διατυπώνονται στα ελληνικά κυριαρχούν σε ποσοστό 51%, ενώ ακολουθούν τα «Greeklish» (ελληνικά που είναι γραμμένα στο λατινικό αλφάβητο) με 34% και έπονται τα αγγλικά με ποσοστό 15%.

Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι, εάν προστεθούν στις αναζητήσεις οι επωνυμίες (πχ. Facebook, in, YouTube, Google), οι Έλληνες φαίνεται να προτιμούν τα Αγγλικά με προβάδισμα 72%, έπειτα τα Ελληνικά (15%) και τέλος τα Greeklish (13%).

Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για τη διεξαγωγή της έκθεσης περιλαμβάνει τη συλλογή δεδομένων στη διάρκεια του Ιουνίου 2009, τα οποία αναφέρονται σε μοναδικά ερωτήματα αναζήτησης (ερωτήματα που εμφανίζουν έστω και ένα διαφορετικό χαρακτήρα σε σχέση με τα υπόλοιπα πχ. Google – goggle) με ικανοποιητικό όγκο αναζητήσεων (τουλάχιστον 1.000 αναζητήσεις ανά εβδομάδα).

Στη συνέχεια, τα ερωτήματα αναζήτησης κατηγοριοποιήθηκαν σε τρεις ομάδες: Αγγλικά, Ελληνικά και Greeklish, με την απόδοση διαφορετικής βαρύτητας σε κάθε ένα από αυτά, όσον αφορά στη συμμετοχή τους στα τελικά ποσοστά ανάλογα με τον όγκο αναζητήσεων που διέθεταν. Παραδείγματος χάριν, το ερώτημα αναζήτησης “hotel”, “ksenodoxeio” και “ξενοδοχείο”, με αντίστοιχούς όγκους αναζητήσεων 49, 12 και 39 σε σύνολο 100 αναζητήσεων, συμμετέχουν κατά 49%, 12% και 39% στα τελικά ποσοστά.

Παρόλα αυτά, αξίζει να σημειωθεί τα παραπάνω συμπεράσματα προκύπτουν από τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και δεν πρέπει να θεωρηθούν ευρήματα διαχρονικώς αμετάβλητα, καθώς πρόκειται τη γλώσσα ενός λαού, η οποία αποτελεί ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο σημειακό σύστημα.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις πιο δημοφιλείς λέξεις παγκοσμίως μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: www.google.com/insights/search

ΠΗΓΗ: Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ



Θα πρέπει να είστε συνδεδεμένος για να υποβάλλετε σχόλιο.

Αφήστε μια απάντηση