83% αυξήθηκε ο χρόνος που περνούν οι χρήστες στα ηλεκτρονικά κοινωνικά δίκτυαόπως το Facebook, το MySpace και το Twitterσύμφωνα με έρευνα της Nielsen Online.
Απόλυτος ηγέτης στο «διαδικτυακό χασομέρι» είναι το Facebook στο οποίο ο χρόνος παραμονής αυξήθηκε κατά 699%, από 1.7 δισεκατομμύρια λεπτά πέρυσι τον Απρίλιο σε 13.9 δισεκατομμύρια λεπτά το 2009.
Το δεύτερο site είναι το MySpace τα ποσοστά του οποίου έπεσαν κατά 31% σε σχέση με πέρυσι ενώ το Twitter βρίσκεται στην 6η θέση με αύξηση 3.712% καθώς πέρυσι δεν ήταν ιδιαίτερα γνωστό.
Διαβάστε περισσότερα εδώ.


Θα πρέπει να είστε συνδεδεμένος για να υποβάλλετε σχόλιο.

Αφήστε μια απάντηση