Διευρύνεται η γκάμα των αρχείων που μπορεί να διαχειριστεί ένας χρήστης του Google Docs με την προσθήκη υποστήριξης για αρχεία Word και Excel απο το Office 2007.
Έτσι, η λίστα με τους τύπους αρχείων που ανοίγουν με απο το Google Docsδιευρύνεται και γίνεται ως εξής: DOC, DOCX, HTML, TXT, RTF, XLS, XLSX, ODS, CSV, TSV, TSB, PPT και PPS..
H διαδικασία εισαγωγής αρχείων τύπου .docx (Word 2007) και .xlsx (Excel 2007) γίνεται μέσα απο τη σελίδα http://docs.google.com, login και πάτημα του κουμπιού UPLOAD. To Google Docs θα το αναγνωρίσει καθιστώντας έτσι δυνατή και την ανάγνωση και την επεξεργασία του αρχείου.
Αυτό που δεν μπορεί να γίνει ακόμα μέσα απο το Google Docs είναι η εξαγωγή του σαν αρχείο του Office 2007. Αν επιθυμείτε κάτι τέτοιο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα διαδικτυακά έγγραφα του Zoho Docs το οποίο έχει προσθέσει πολύ νωρίτερα και τη δυνατότητα εισαγωγής αρχείων του Office 2007 αλλά και εξαγωγής τους στο ίδιο format για μεταφορά τους για παράδειγμα στον υπολογιστή σας στο γραφείο.
ΠΗΓΗ: pcw.gr


Θα πρέπει να είστε συνδεδεμένος για να υποβάλλετε σχόλιο.

Αφήστε μια απάντηση