ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΥ katoiko@enet.gr

Εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον πλανήτη χρησιμοποιούν καθημερινά τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της. Ισως δεν υπερβάλλουμε αν πούμε ότι κάποιες φορές δεν θυμόμαστε πώς τα καταφέρναμε πριν μπει στη ζωή μας η Google. Αλλά και η Google δεν θα ήταν η Google αν δεν είχε πρόσβαση σε δικές μας προσωπικές πληροφορίες. Γι’ αυτό τώρα είναι η στιγμή να συμφωνήσουμε σε νομικούς κανόνες γύρω από το είδος των πληροφοριών που θα επιτρέπεται να συλλέγονται, αλλά και τον χρόνο διατήρησής τους από ιδιωτικές εταιρείες, λέει ο Κρις Χούφναγκλ, διευθυντής του προγράμματος προστασίας προσωπικών δεδομένων του Κέντρου για τον Νόμο και την Τεχνολογία του Πανεπιστημίου Μπέρκλεϊ.

Μιλώντας πριν από λίγες ημέρες στο ετήσιο συνέδριο Google Zeitgeist, ο Λάρι Πέιτζ, ο ένας από τους δύο ιδρυτές της Google, είπε ότι αν μειωθεί ο χρόνος διατήρησης των στοιχείων των χρηστών (κάτι που έχει ζητήσει και η Ε.Ε.), ανάμεσα σε άλλα δεινά θα περιοριστεί και η δυνατότητα της εταιρείας να προβλέψει με επιτυχία την εξάπλωση μιας επιδημίας, όπως η γρίπη των χοίρων. Είναι έτσι;
Η περιπέτεια που ξεκίνησε πριν από έντεκα χρόνια, σε ένα γκαράζ στην Καλιφόρνια, γίνεται όλο και πιο ενδιαφέρουσα καθώς η Google αποκτά ακόμη περισσότερους φανατικούς φίλους, ορκισμένους εχθρούς και μπόλικο σασπένς. Σύμφωνα με τους επικριτές της, μέσα σε δέκα χρόνια, η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη εταιρεία στην ιστορία του κόσμου έχει καταφέρει να συγκεντρώσει περισσότερα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα από όσα θα ήταν ικανή να συλλέξει ακόμη και η πιο επιτυχημένη δικτατορία. Ούτε λίγο ούτε πολύ, λένε, ο Μεγάλος Αδελφός μοιάζει με αθώο κουτάβι μπροστά στην Google. Δηλαδή πάνε οι εποχές που η Google ήταν ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου; Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι είναι μια από τις πιο ενδιαφέρουσες εταιρείες στον κόσμο -είναι όμως υπερβολικά ισχυρή για το δικό μας καλό;
Διαβάστε περισσότερα εδώ.



Θα πρέπει να είστε συνδεδεμένος για να υποβάλλετε σχόλιο.

Αφήστε μια απάντηση