Ένα καινούργιο site κοινωνικής δικτύωσης, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες του όχι μόνο να επικοινωνούν μεταξύ τους, όπως γίνεται με όλα τα υπόλοιπα Social Network Sites (SNS), αλλά και να μοιράζονται μεταξύ τους τις εμπειρίες τους, συγκεντρώνει την προσοχή πολλών χρηστών του Διαδικτύου.

Το site με την επωνυμία Diddit έχει συγκεντρώσει πάνω από 750.000 αναρτημένες δημοσιεύσεις (posts) και 300.000 προσωπικές ιστορίες χρηστών, οι οποίες κατηγοριοποιούνται ανάλογα με το θέμα τους.

To site καλύπτει μία μεγάλη γκάμα θεμάτων από τέχνη μέχρι ταξίδια ή ψώνια.

Οι χρήστες του site αναρτούν τα… επιτεύγματά τους, προκειμένου να τα επιχειρήσουν και οι άλλοι χρήστες, ενώ μπορούν να αναρτήσουν την ιστορία τους ως «diddit» -όταν πρόκειται για κάτι που έχουν κάνει, ή «wanna do», όταν δεν έχουν πραγματοποιήσει την «αποστολή» τους.

To «Diddit», το οποίο προσφέρεται ως ένας εναλλακτικός τρόπος κοινωνικής δικτύωσης, «στο δρόμο που έχουν χαράξει» μέχρι στιγμής το «Facebook» και το «MySpace», όπως τονίζει ο Paul Gauthier, υπεύθυνος για το εν λόγω site, «είναι ένας χώρος, στον οποίο οι χρήστες θα ανακαλύψουν ενδιαφέροντα, τα οποία δεν πίστευαν ότι είναι δυνατό να υπάρχουν».

Μάλιστα, ο ίδιος δεν διστάζει να το συγκρίνει με το διαδικτυακό παζάρι «Amazon», όπου οι χρήστες πλέον επιλέγουν δικούς τους πρωτότυπους τίτλους για τα προϊόντα που πωλούν.

Πάντως, οι επικριτές του site θεωρούν ότι η υπέρμετρη έπαρση μερικών χρηστών όταν αναρτούν τις ιστορίες τους θα απωθήσει τους νέους χρήστες.

ΠΗΓΗ: e-tipos.com



Θα πρέπει να είστε συνδεδεμένος για να υποβάλλετε σχόλιο.

Αφήστε μια απάντηση