Το επονομαζόμενο ‘ψηφιακό χάσμα’ ανάμεσα στον ανεπτυγμένο και υπό ανάπτυξη κόσμο, ίσως τελικά να μην είναι τόσο μεγάλο όπως νομίζαμε μέχρι σήμερα

Η καινούρια, διαδικτυακή έρευνα που διεξήχθη από την Nielsen Company βρήκε πως οι πολίτες των δυτικών χωρών τείνουν να είναι συχνοί χρήστες ηλεκτρονικών συσκευών όπως DVD-players και παιχνιδομηχανές, όμως συσκευές της νέας εποχής όπως προηγμένα κινητά με δυνατότητες πολυμέσων και Διαδικτύου, είναι πολύ δημοφιλή στις αναπτυσσόμενες αγορές, ειδικά στην Ασία…
Διαβάστε περισσότερα εδώ.


Θα πρέπει να είστε συνδεδεμένος για να υποβάλλετε σχόλιο.

Αφήστε μια απάντηση