Σε ανώνυμα θα μετατρέπει η Yahoo τα στοιχεία που περισυλλέγει από τους χρήστες μετά από 90 ημέρες βελτιώνοντας την πολιτική της περί προσωπικών δεδομένων.

Σε ανακοίνωσή της η Yahoo αναφέρει ότι όλες οι πληροφορίες των χρηστών για τις σελίδες που βλέπουν, τα κλικ που πραγματοποιούν πάνω σε διαφημίσεις κλπ, θα μετατρέπονται σε ανώνυμα μετά από 90 ημέρες. Οι μόνες εξαιρέσεις θα ισχύουν για περιπτώσεις «απάτης, ασφάλειας και νομικών υποχρεώσεων».

Η απόφαση της Yahoo έρχεται ύστερα από έντονη δυσαρέσκεια των χρηστών για τις μεγάλες εταιρείες του ίντερνετ όπως η Google και η Yahoo που δεν σέβονται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών και διατηρούν μακροχρόνια αρχεία με τις επιλογές των χρηστών στα site τους.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο η Google ανακοίνωσε ότι τα στοιχεία των χρηστών θα είναι ανώνυμα μετά από 9 μήνες, διάστημα βελτιωμένο σε σχέση με το αρχικό 18μηνο που διατηρούσε τα στοιχεία η εταιρεία.

Σίμος Κοσμετάτος
simosego@gmail.com
ΠΗΓΗ: e-go.gr


Θα πρέπει να είστε συνδεδεμένος για να υποβάλλετε σχόλιο.

Αφήστε μια απάντηση