Του Αποστολου Λακασα

Αγαπούν τα μικρά παιδιά, αλλά δελεάζονται και από τη μονιμότητα που τους εξασφαλίζει το διδασκαλικό επάγγελμα, καθώς και από τις τρίμηνες διακοπές και τον αρκετό ελεύθερο χρόνο. Αυτά προτάσσουν για να εξηγήσουν την επιλογή τους οι περισσότεροι φοιτητές που κατάφεραν να εισαχθούν τα τελευταία χρόνια στα παιδαγωγικά τμήματα, σε μία εποχή που ο ανταγωνισμός για μια θέση είναι πιο δύσκολος από ποτέ. Για την εισαγωγή στο Παιδαγωγικό Αθηνών εφέτος ήταν απαραίτητος μέσος βαθμός 18,95 ενώ π.χ. το 2001 προαπαιτούμενο ήταν μόλις το 14,84.

Βέβαια, η πραγματικότητα μέσα στο σχολείο είναι διαφορετική, αφού τα προβλήματα είναι μεγάλα και, με το πέρασμα του χρόνου, η σιγουριά της μονιμότητας καταλήγει σε ρουτίνα, που ακυρώνει τον πρώτο ενθουσιασμό. Εμπειροι εκπαιδευτικοί που μίλησαν στην «Κ» τονίζουν ότι αυτή η δουλειά απαιτεί μεράκι, δημιουργικότητα και συνεπή καθημερινή ενασχόληση…

Πηγή:Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ



Θα πρέπει να είστε συνδεδεμένος για να υποβάλλετε σχόλιο.

Αφήστε μια απάντηση