Καλυψώ και Οδυσσέας

Ποια είναι τα συναισθήματα του Οδυσσέα μετά την ανακοίνωση της Καλυψώς, πως μπορεί να επιστρέψει στην πατρίδα του μετά από επτά χρόνια που τον κράτησε στο νησί της;  Πώς νιώθει η καλλιπλόκαμη Καλυψώ που αναγκάζεται να αποχαιρετήσει τον αγαπημένο της; Δείτε τις ψηφιακές μας αφηγήσεις «Η χαρά του Οδυσσέα» και «Γράμμα στον Οδυσσέα». Μαρία Τσ. […]

Μύθοι του Αισώπου

Στο μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας διδαχθήκαμε τον μύθο του Αισώπου «Η ομορφιά δεν είναι το παν», στον οποίο το ελάφι πλήρωσε ακριβά την υπερεκτίμηση της φυσικής ομορφιάς. Με αφορμή τον συγκεκριμένο μύθο, αναζητήσαμε κι άλλους μύθους του Αισώπου με πρωταγωνιστή το ελάφι και παρουσιάσαμε δύο από αυτούς με τις ψηφιακές μας αφηγήσεις. Στεφανία Π. […]

Το δεντράκι που σώθηκε

Στο πλαίσιο της συμμετοχής μας στη δημιουργική δράση με τίτλο «My alternative Christmas Tree» του ΚΠΕ Έδεσσας-Γιαννιτσών, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Α1 διαβάσαμε το παραμύθι «Τα φετινά Χριστούγεννα του Δάσους» του Θ. Παπαϊωάννου και της Σ. Θεοδωρίδου και γράψαμε τις δικές μας χριστουγεννιάτικες ιστορίες. Επιλέξαμε μία από αυτές, την οποία μετατρέψαμε σε ψηφιακή […]

Οι αντίπαλοι ενός σύγχρονου πιτσιρίκου

Ποιοι θα ήταν οι αντίπαλοι ενός σύγχρονου πιτσιρίκου; Δημιουργήσαμε τις ψηφιακές μας αφηγήσεις με αφορμή το διήγημα του Δημήτρη Ψαθά «Οι Πιτσιρίκοι».  

Οι αναμνήσεις των πιτσιρίκων

Στο μάθημα της Λογοτεχνίας, με αφορμή το διήγημα του Δημήτρη Ψαθά «Οι Πιτσιρίκοι», δημιουργήσαμε ψηφιακές αφηγήσεις με τις αναμνήσεις σαλταδόρων-πιτσιρίκων.

Ένας Γερμανός αφηγείται…

Στο μάθημα της Λογοτεχνίας, με αφορμή το διήγημα του Δημήτρη Ψαθά «Οι Πιτσιρίκοι», δημιουργήσαμε την ψηφιακή αφήγηση «Ένας Γερμανός αφηγείται…».

Με τους τίτλους των λογοτεχνικών κειμένων

Στο μάθημα της Λογοτεχνίας της Α΄ Γυμνασίου, σε μια πρώτη γνωριμία με το σχολικό εγχειρίδιο, υλοποιήθηκε δραστηριότητα δημιουργικής γραφής από τους μαθητές του Α1, Α2 και Α5, οι οποίοι,  αξιοποιώντας  τίτλους λογοτεχνικών κειμένων από τα Περιεχόμενα του βιβλίου, έγραψαν τις δικές τους  ιστορίες. Στη συνέχεια, αφού διδάχτηκαν τις αρχές μιας πετυχημένης ψηφιακής αφήγησης, συνέθεσαν και […]

Ο δρόμος για τον Παράδεισο είναι μακρύς

Στο μάθημα της Λογοτεχνίας της Α΄ Γυμνασίου με αφόρμηση το κείμενο «Ο δρόμος για τον Παράδεισο είναι μακρύς» από το ομότιτλο μυθιστόρημα της Μαρούλας Κλιάφα, στο οποίο τίθεται το ζήτημα του «άλλου», του «διαφορετικού» και της περιθωριοποίησής του εξαιτίας της ετερότητάς του, έχοντας ως στόχο την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και του σεβασμού του «άλλου», οι […]

«Το αγόρι στο θεωρείο»

Στο μάθημα της Λογοτεχνίας της Β΄ Γυμνασίου, στο πλαίσιο της διδασκαλίας ολόκληρου λογοτεχνικού έργου διαβάσαμε  το βιβλίο «Το αγόρι στο θεωρείο» της Αγγελικής Δαρλάση. Μια ιστορία για την απώλεια, τον πόνο, την προσφυγιά, αλλά και για την παρηγορητική δύναµη της φαντασίας, της συµπόνιας και της ανθρωπιάς, εµπνευσµένη από το πραγµατικό συµβάν της εγκατάστασης Μικρασιατών προσφύγων […]

Ετικέτες: ,

«Ο Ναβίντ δεν ήρθε για διακοπές»

  Στο μάθημα της Λογοτεχνίας της Α΄ Γυμνασίου, στο πλαίσιο της διδασκαλίας ολόκληρου λογοτεχνικού έργου, διαβάσαμε το βιβλίο «Ο Ναβίντ δεν ήρθε για διακοπές» του Πάνου Χριστοδούλου. Ένα βιβλίο για τον ρατσισμό και την ξενοφοβία, ένα βιβλίο για όλους τους Ναβίντ που ζουν δίπλα μας. Έχοντας ως στόχο την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και του σεβασμού […]

Ετικέτες: ,

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων