Ιστολόγιο
20230518 123029

Αισθητική αναβάθμιση εσωτερικών και εξωτερικών χώρων του ΕΠΑΛ Ληξουρίου

Το 1ο ΕΠΑΛ Ληξουρίου στα πλαίσια συμμετοχής του στο πρόγραμμα «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ» υλοποίησε δράσεις με στόχο την εσωτερική και εξωτερική αισθητική αναβάθμιση των σχολικών χώρων ενώ παράλληλα αποκτήθηκε τρισδιάστατος εκτυπωτής με σκοπό την εκμάθηση λειτουργίας του:

  • Έχοντας ως αφόρμηση το μάθημα «Ζώνη Δημιουργικών Δραστηριοτήτων» που διδάσκονται στην Α’ Τάξη, οι μαθητές/μαθήτριες στην πρώτη υποδράση προχώρησαν στη συναρμολόγηση του τρισδιάστατου (3D) εκτυπωτή και στην συνέχεια δημιούργησαν τον οδηγό που θα τον συνοδεύει, ώστε να διευκολυνθεί η διαδικασία της εκτύπωσης.

 

  • Κατά την δεύτερη υποδράση από τους ίδιους μαθητές, έγινε η απεικόνιση, μελέτη, και κατασκευή αντικειμένων, μέσω του συστήματος του τρισδιάστατου (3D) εκτυπωτή. Έδωσαν μορφή στα σχέδιά τους δημιουργώντας απτά αντικείμενα, εργαλεία, εξαρτήματα, αλλά και άλλες μορφές που αποτελούν καλλιτεχνική έκφραση και μπορούν να συνδυάσουν την Τέχνη με την Επιστήμη.

 

  • Στην επόμενη υποδράση, αποτυπώθηκε το σημείο στον οποίο θα πραγματοποιηθεί η αναβάθμιση του εξωτερικού χώρου από τους μαθητές της Β’ Τάξης της ειδικότητας Δομικών Έργων, και στο πλαίσιο του μαθήματος «Σχέδιο Δομικών Έργων με χρήση Η/Υ I». Από τους ίδιους μαθητές, σχεδιάστηκαν παγκάκια και τραπεζάκια που θα αναβαθμίσουν τον χώρο.

Επιδιορθώθηκαν τα κατεστραμμένα παγκάκια από τους μαθητές της Γ’ Τάξης του Τομέα Μηχανολογίας (Τεχνικός Οχημάτων και Τεχνικός Εγκαταστάσεων Ψύξης Αερισμού & Κλιματισμού) και τους μαθητές/μαθήτριες της Β’ Τάξης του Τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού.

Στην συνέχεια οι ίδιοι μαθητές σε συνεργασία με τους μαθητές/μαθήτριες της Γ΄ Τάξης της Ειδικότητας Τεχνικός Δομικών Έργων και Γεωπληροφορικής έφτιαξαν τσιμέντο με τη μπετονιέρα και δημιούργησαν τα καλούπια για τις βάσεις από τα παγκάκια.

Η ειδικότητα της Γ’ Τάξης Τεχνικός Οχημάτων μαζί με τους μαθητές του Τομέα Μηχανολογίας της Β’ τάξης του Ημερησίου ΕΠΑ.Λ έβαψαν και τοποθέτησαν τα ξύλα στα παγκάκια και παράλληλα δημιούργησαν τα τραπεζάκια από τα καρούλια καλωδίων.

Τέλος, τοποθέτησαν και σταθεροποιήσαν τα τραπεζάκια ανάμεσα στα παγκάκια.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

  • Στην τελευταία υποδράση, οι μαθητές/μαθήτριες αναζήτησαν εικόνες και τοπία για τη αισθητική διαμόρφωση των σχολικών χώρων. Βελτίωσαν, με αυτόν τον τρόπο, με έργα δικά τους (τοιχογραφίες), την εικόνα του εσωτερικού της σχολικής μονάδας τους. Ήρθαν σε επαφή με διάφορα υλικά της εικαστικής δημιουργίας, και γνώρισαν εναλλακτικούς τρόπους έκφρασης.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΦΙΣΑ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ

Και στις δύο φάσεις, τα οφέλη που αποκόμισαν οι φοιτητές μέλη του προγράμματος ήταν πολλαπλά:

Οι μαθητές εργάστηκαν σε ομάδες για την επίτευξη ενός κοινού στόχου, ανακάλυψαν τη γνώση με πρακτικό και δημιουργικό τρόπο, χρησιμοποίησαν τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά τους για να σχεδιάσουν και να αντιγράψουν ιδέες σε έναν καμβά της τάξης, σχεδίασαν και κατασκεύασαν τρισδιάστατα αντικείμενα, ανέλαβαν την τεχνική υποστήριξη των δράσεων σύμφωνα με τις γνώσεις τους μαθαίνοντας να επικοινωνούν, να συνεργάζονται, να ενισχύουν τη δημιουργικότητα και, πάνω απ’όλα, να αναδεικνύουν και να τραβούν την προσοχή στο δικό τους έργο.

 

Μετάβαση στο padlet.com

20230518 123029

Αισθητική αναβάθμιση εσωτερικών και εξωτερικών χώρων του ΕΠΑΛ Ληξουρίου

Το 1ο ΕΠΑΛ Ληξουρίου στα πλαίσια συμμετοχής του στο πρόγραμμα «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ» υλοποίησε δράσεις με στόχο την εσωτερική και εξωτερική αισθητική αναβάθμιση των σχολικών χώρων ενώ παράλληλα αποκτήθηκε τρισδιάστατος εκτυπωτής με σκοπό την εκμάθηση λειτουργίας του:

  • Έχοντας ως αφόρμηση το μάθημα «Ζώνη Δημιουργικών Δραστηριοτήτων» που διδάσκονται στην Α’ Τάξη, οι μαθητές/μαθήτριες στην πρώτη υποδράση προχώρησαν στη συναρμολόγηση του τρισδιάστατου (3D) εκτυπωτή και στην συνέχεια δημιούργησαν τον οδηγό που θα τον συνοδεύει, ώστε να διευκολυνθεί η διαδικασία της εκτύπωσης.

 

  • Κατά την δεύτερη υποδράση από τους ίδιους μαθητές, έγινε η απεικόνιση, μελέτη, και κατασκευή αντικειμένων, μέσω του συστήματος του τρισδιάστατου (3D) εκτυπωτή. Έδωσαν μορφή στα σχέδιά τους δημιουργώντας απτά αντικείμενα, εργαλεία, εξαρτήματα, αλλά και άλλες μορφές που αποτελούν καλλιτεχνική έκφραση και μπορούν να συνδυάσουν την Τέχνη με την Επιστήμη.

 

  • Στην επόμενη υποδράση, αποτυπώθηκε το σημείο στον οποίο θα πραγματοποιηθεί η αναβάθμιση του εξωτερικού χώρου από τους μαθητές της Β’ Τάξης της ειδικότητας Δομικών Έργων, και στο πλαίσιο του μαθήματος «Σχέδιο Δομικών Έργων με χρήση Η/Υ I». Από τους ίδιους μαθητές, σχεδιάστηκαν παγκάκια και τραπεζάκια που θα αναβαθμίσουν τον χώρο.

Επιδιορθώθηκαν τα κατεστραμμένα παγκάκια από τους μαθητές της Γ’ Τάξης του Τομέα Μηχανολογίας (Τεχνικός Οχημάτων και Τεχνικός Εγκαταστάσεων Ψύξης Αερισμού & Κλιματισμού) και τους μαθητές/μαθήτριες της Β’ Τάξης του Τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού.

Στην συνέχεια οι ίδιοι μαθητές σε συνεργασία με τους μαθητές/μαθήτριες της Γ΄ Τάξης της Ειδικότητας Τεχνικός Δομικών Έργων και Γεωπληροφορικής έφτιαξαν τσιμέντο με τη μπετονιέρα και δημιούργησαν τα καλούπια για τις βάσεις από τα παγκάκια.

Η ειδικότητα της Γ’ Τάξης Τεχνικός Οχημάτων μαζί με τους μαθητές του Τομέα Μηχανολογίας της Β’ τάξης του Ημερησίου ΕΠΑ.Λ έβαψαν και τοποθέτησαν τα ξύλα στα παγκάκια και παράλληλα δημιούργησαν τα τραπεζάκια από τα καρούλια καλωδίων.

Τέλος, τοποθέτησαν και σταθεροποιήσαν τα τραπεζάκια ανάμεσα στα παγκάκια.

 

  • Στην τελευταία υποδράση, οι μαθητές/μαθήτριες αναζήτησαν εικόνες και τοπία για τη αισθητική διαμόρφωση των σχολικών χώρων. Βελτίωσαν, με αυτόν τον τρόπο, με έργα δικά τους (τοιχογραφίες), την εικόνα του εσωτερικού της σχολικής μονάδας τους. Ήρθαν σε επαφή με διάφορα υλικά της εικαστικής δημιουργίας, και γνώρισαν εναλλακτικούς τρόπους έκφρασης.

 

Και στις δύο φάσεις, τα οφέλη που αποκόμισαν οι φοιτητές μέλη του προγράμματος ήταν πολλαπλά:

Οι μαθητές εργάστηκαν σε ομάδες για την επίτευξη ενός κοινού στόχου, ανακάλυψαν τη γνώση με πρακτικό και δημιουργικό τρόπο, χρησιμοποίησαν τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά τους για να σχεδιάσουν και να αντιγράψουν ιδέες σε έναν καμβά της τάξης, σχεδίασαν και κατασκεύασαν τρισδιάστατα αντικείμενα, ανέλαβαν την τεχνική υποστήριξη των δράσεων σύμφωνα με τις γνώσεις τους μαθαίνοντας να επικοινωνούν, να συνεργάζονται, να ενισχύουν τη δημιουργικότητα και, πάνω απ’όλα, να αναδεικνύουν και να τραβούν την προσοχή στο δικό τους έργο.

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση