I like / I don’t like (4)

0

Συγγραφέας: ΓΚΑΛΙΤΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Κατηγορία Δ τάξη (4th grade) | , στις 26-04-2020

Σε αυτό το μάθημα θυμόμαστε πώς λέμε ότι κάτι μας αρέσει ή δε μας αρέσει.

e.g. I like reading books / I don’t like watching TV

Mετά το like και το don’t like χρειαζόμαστε ακόμα ένα ρήμα με κατάληξη -ing

Προσοχή: αλλαγές στο He/she/It

e.g. He likes drawing / She doesn’t like dancing.

Δείτε αυτό το βίντεο για να θυμηθείτε λεξιλόγιο και παραδείγματα και μετά κάντε την άσκηση στο φυλλάδιο που ακολουθεί. Δείτε τις εικόνες και πάνω αριστερά στο κυκλάκι της κάθε εικόνας ζωγραφίστε ένα χαμογελάκι (αν σας αρέσει) ή μια γκριμάτσα (αν δε σας αρέσει) και ανάλογα γράψτε I like +ing / I don;t like +ing.

My Covid-19 routine

0

Συγγραφέας: ΓΚΑΛΙΤΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 13-04-2020

Σας είχα υποσχεθεί να σκιτσάρω κι εγώ τη ρουτίνα μου αυτές τις μέρες.

Το έκανα σε αόριστο χρόνο (Simple Past) έτσι για να το πάω πιο γρήγορα στο παρελθόν.

Happy Easter! (4,5,6)

0

Συγγραφέας: ΓΚΑΛΙΤΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Κατηγορία Δ τάξη (4th grade), Ε τάξη (5th grade), ΣΤ τάξη (6th grade) | , στις 10-04-2020

Happy Easter Everyone!

Αυτή η ανάρτηση απευθύνεται σε όλες τις τάξεις (Δ’, Ε’, ΣΤ’). Όπως πάντα πριν από διακοπές θα σας δώσω μόνο παιχνίδια και κάποιες πληροφορίες για τα έθιμα στη Μεγάλη Βρετανία αυτή την περίοδο.

Let’s start! Σε αυτή την εικόνα υπάρχουν πάααααρα πολλά Easter eggs (Πασχαλινά αυγά) και σας ζητάει από κάτω να εντοπίσετε συγκεκριμένο αριθμό από συγκεκριμένα σχέδια (πχ. 3 ριγέ κλπ.)

Στις επόμενες 2 εικόνες (hidden pictures) ψάχνετε για τα αντικείμενα που βρίσκονται στο πλαίσιο κάτω από την εικόνα και είναι κρυμμένα μέσα στη ζωγραφιά.

Σε αυτό το κρυπτόλεξο βρείτε τις λέξεις οριζόντια κάθετα ή διαγώνια

Και τώρα πάμε στα έθιμα! Στο αρχείο που ακολουθεί θα βρείτε πληροφορίες για όλα τα πασχαλινά έθιμα των Βρετανών. Ένα που ξεχωρίζει όμως είναι το egg hunt (κυνήγι αυγού) που γίνεται την Κυριακή του Πάσχα. Συνήθως οι γονείς κρύβουν μικρά και μεγαλύτερα σοκολατένια πασχαλινά αυγά σε διάφορα μέρη του σπιτιού (του μπαλκονιού, του κήπου κλπ.) και μετά το πασχαλινό γεύμα οι μικροί ψάχνουν παντού για να τα βρουν. Φυσικά υπάρχουν διάφορα βραβεία πχ. γι’αυτόν που θα συγκεντρώσει τα περισσότερα, γι’ αυτόν που θα βρει το μικρότερο ή το μεγαλύτερο, το διαφορετικό κλπ. Στις ιδιαίτερες συνθήκες που θα γιορτάσουμε το Πάσχα φέτος μπορεί να είναι μια καλή ιδέα και για εμάς.

easter-in-the-uk

Καλή Ανάσταση σε όλους!

enjoy!

Picture Dictionary / Picture Diary (4,5,6)

0

Συγγραφέας: ΓΚΑΛΙΤΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 04-04-2020

Κοινό μάθημα για όλους αυτή την εβδομάδα!

Επειδή αυτή την περίοδο περνάμε όλοι πολύ χρόνο μπροστα σε οθόνες (τηλεόραση, υπολογιστές, tablet, κινητά) προτείνω να κάνουμε κάτι διαφορετικό χωρίς να χρησιμοποιήσουμε τίποτα από όλα αυτά. Θα δώσω ιδέες για όλες τις τάξεις και όλα τα επίπεδα δυσκολίας (από το πιο απλό στο πιο σύνθετο/δύσκολο). Η ιδέα είναι να ξεκουράσουμε τα μάτια μας από την οθόνη, να εκφραστούμε και να γινουμε δημιουργικοί, να αφήσουμε ελεύθερο τον υπολογιστή και το κινητό και για κανέναν άλλο και να απασχοληθούμε δημιουργικά! Let’s start!

Α. Κάνουμε ένα εικονολεξικό (picture dictionary). Επιλέγουμε ένα απλό θέμα (πχ. το δωμάτιό μου, τα παιχνίδια μου, η τάξη μου κλπ.) και ζωγραφίζουμε και γράφουμε τις λέξεις. Δείτε κάποια παραδείγματα για να πάρετε ιδέες.

Τα παραδείγματα είναι εντελώς ενδεικτικά (εσείς θα κάνετε ό,τι θέλετε). Μπορείτε να ζωγραφίσετε και να γράψετε τις αγαπημένες σας λέξεις μόνο και να μην ανήκουν σε καμία κατηγορία. Ο βασικός άξονας είναι η έκφραση και η διασκέδαση! Όποιος δυσκολεύεται ας ρίξει απλώς μια ματιά στις φωτογραφίες… no problem!

B. Φανταστείτε την προηγούμενη “άσκηση” να γίνεται πολύ μεγαλύτερη! Επιλέγουμε π.χ. ένα μεγάλο θέμα όπως My Home (το σπίτι μου) και κάνουμε ένα εικονολεξικό για κάθε δωμάτιο και προσθέτουμε κατηγορίες όπως verbs in the kitchen (ρήματα στην κουζίνα) κλπ. Αυτό μπορεί να γίνει σε τετράδιο, σε μπλοκ ή σε απλές λευκές σελίδες. Μη σας τρομάζει… ξεκινήστε το… και πού ξέρετε; στο τέλος μπορεί να σας αρέσει πολύ. Έτσι κι αλλιώς δεν είναι υποχρεωτικό! 😉

Γ. Κάνουμε ένα κορωνοημερολόγιο (corona-diary)! Αυτό μου ήρθε σαν ιδέα από τον γιό μου που άρχισε να γράφει ημερολόγιο αυτές τις μέρες… δείτε τις πρώτες εικόνες:

Οπότε σκέφτηκα να κάνουμε κι εμείς κάτι παρόμοιο. Να γράψουμε δηλαδή μια μέρα από τη ζωή μας όπως έχει διαμορφωθεί τις τελευταίες μέρες ή (γιατί όχι;) να κάνουμε ένα μικρό comic book (βιβλίο κόμικ)! Σας δείχνω κάποιες παλιές εργασίες μαθητών του σχολείου μας για να πάρετε ιδέες:

Οπότε το προσαρμόζουμε στην καινούργια μας ρουτίνα και το κάνουμε! Πράγματα που αυτή την περίοδο δεν μπορούμε να τα κάνουμε μπορούμε να τα βάλουμε σε συννεφάκι σα να τα ονειρευόμαστε. Υπόσχομαι να κάνω κι εγώ το ίδιο και να το ανεβάσω στο blog.

Μην ξεχνάτε! Δεν αγχωνόμαστε! Παίζουμε και εκφραζόμαστε μαθαίνοντας! Ο καθένας επιλέγει ένα ή περισσότερα (ή τίποτα) και κάνει ό,τι μπορεί!

as always… enjoy!

 

School objects and subjects (6)

0

Συγγραφέας: ΓΚΑΛΙΤΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Κατηγορία ΣΤ τάξη (6th grade) | , στις 29-03-2020

Σ’ αυτό το μάθημα θα θυμηθούμε λεξιλόγιο σχετικό με το σχολείο και τα μαθήματα. Δείτε εδώ ένα βίντεο που θα σας βοηθήσει.

έπειτα αντιστοιχίστε στα δύο φυλλάδια που ακολουθούν τα σχολικά αντικείμενα και τα σχολικά μαθήματα με τη σωστή λέξη

Like + ing (5)

0

Συγγραφέας: ΓΚΑΛΙΤΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Κατηγορία Ε τάξη (5th grade) | , στις 29-03-2020

Σε αυτό το μάθημα θα θυμηθούμε ότι τα ρήματα αρέσκειας/δυσαρέσκειας (αυτά που σημαίνουν “μου αρέσει, δε μου αρέσει”), όπως like, don’t like, love, prefer, hate ακολουθούνται από ρήμα με κατάληξη ing (e.g playing).

e.g. I like playing football. I don’t like sitting in the house all day

Δείτε εδώ στο βίντεο παραδέιγματα με διάφορα πράγματα που μας αρέσει να κάνουμε και θυμηθείτε το σχετικό λεξιλόγιο και τη χρήση του like + ing.

(https://www.youtube.com/watch?v=N1o4oOXLOZc&list=LLGaEEPjTnnLIZkSq6yJvb6g&index=3&t=16s).

Μετά βρείτε στο φυλλάδιο που ακολουθεί διάφορες δραστηριότητες και γράψτε τι σας αρέσει και τι δε σας αρέσει να κάνετε.

enjoy!

There is / There are (4)

0

Συγγραφέας: ΓΚΑΛΙΤΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Κατηγορία Δ τάξη (4th grade) | , στις 29-03-2020

Σήμερα θα θυμηθούμε το ρήμα there is που κάναμε στο πρώτο κεφάλαιο.

there is = υπάρχει (ενικός αριθμός)     there are = υπάρχουν (πληθυντικός αριθμός)

Το χρησιμοποιούμε για να πούμε τι υπάρχει στην τάξη μας, στην τσάντα μας, στο σχολείο κλπ.

e.g. There is a computer in my classroom. (υπάρχει ένας υπολογιστής στην τάξη μου)

There are four books in my schoolbag. (υπάρχουν τέσσερα βιβλία στην τσάντα μου)

Στο φυλλάδιο που ακολουθεί θα βρείτε πολλά παραδείγματα με τη χρήση του there is/are σε κατάφαση, ερώτηση και άρνηση.

Στο επόμενο φυλλάδιο η πρώτη άσκηση σας ζητά να συμπληρώσετε τα κενά με there is ή there are (προσέξτε άν η λέξη που ακολουθεί είναι σε ενικό ή πληθυντικό αριθμό). Η δεύτερη άσκηση σας ζητά να απαντήσετε (σύμφωνα με την εικόνα) με Yes, there is/are η No, there isn’t/aren’t. Στην τρίτη άσκηση χρησιμοποιήστε το ρήμα there is / there are για να περιγράψετε τι υπάρχει στην εικόνα που βλέπετε.

(as always) enjoy!

Talking about my family (6)

0

Συγγραφέας: ΓΚΑΛΙΤΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Κατηγορία ΣΤ τάξη (6th grade) | , στις 25-03-2020

Ας θυμηθούμε πώς μπορούμε να μιλήσουμε για την οικογένειά μας μέσα από αυτό το βίντεο. (https://www.youtube.com/watch?v=lDZA54Bi8sg&t=164s)

Παρακολουθείστε το με προσοχή (δείτε το όσες φορές θέλετε σταματώντας το σε διάφορα σημεία αν χρειάζεται).

Όποιος θέλει μετά μπορεί να ζωγραφίσει την οικογένειά του (και να προσθέσει όποιον θέλει πχ. παππούδες, γιαγιάδες, θείους κλπ.) προσθέτοντας και μια μικρή περιγραφή (πχ. πού μένει, τι δουλειά κάνει κλπ.)… όλα αυτά προαιρετικά αλλά πάρτε μια ιδέα από εδώ:

Adverbs of frequency (5)

0

Συγγραφέας: ΓΚΑΛΙΤΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Κατηγορία Ε τάξη (5th grade) | , στις 25-03-2020

Ας θυμηθούμε τα επιρρήματα συχνότητας (adverbs of frequency)

never, seldom/rarely, sometimes, often, usually, always

κάνοντας μια μικρή άσκηση με λεξιλόγιο από τις δουλειές του σπιτιού (house chores)

Ο παρακάτω πίνακας θα μας βοηθήσει να θυμηθούμε μερικά πράγματα χρήση τους…

ps. οι μερακλήδες μπορούν να ετοιμάσουν ένα “κορωνοημερολόγιο/covid19diary” (ένα ημερολόγιο σε μορφή cartoon με την καθημερινότητά τους αυτές τις μέρες που μένουμε σπίτι)

enjoy!

 

Numbers 1-100 (4)

0

Συγγραφέας: ΓΚΑΛΙΤΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Κατηγορία Δ τάξη (4th grade) | , στις 25-03-2020

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με τους αριθμούς που μάθαμε στο 1ο κεφάλαιο του βιβλίου μέσα από ένα τραγούδι!

Δείτε το εδώ

Ακούστε το όσες φορές θέλετε, σταματήστε σε κάθε δεκάδα και θυμηθείτε την ορθογραφία!

enjoy!

ps. όποιος έχει πολλή όρεξη μπορεί μετά να κάνει μια ζωγραφιά χρησιμοποιώντας τα νούμερα σαν αφετηρία…

πάρτε μια ιδέα από εδώ αλλά κάντε ό,τι σας αρέσει

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση