ΦΥΣΙΚΗ Ε΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ – ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ, ΦΥΛΛΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ, ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ & ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Πρόβλημα 1ο Πρόβλημα 2ο Εφαρμογή σε νέες καταστάσεις Πρόβλημα 2ο Πρόβλημα 3ο Πρόβλημα 4ο ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ «Ανάκλαση και διάχυση του φωτός» Φύλλο αξιολόγησης ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ

Από ΚΕΣΥ ΒΟΙΩΤΙΑΣ 14 Φεβρουαρίου 2021 Δεν επιτρέπονται σχόλια

ΙΣΤΟΡΙΑ Ε΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΕΦ. 35 – ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Παρουσίαση ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 35 Ενότητα «Οι Τούρκοι πολιορκούν την Κωνσταντινούπολη». ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Φύλλο αυτοαξιολόγησης Φύλλο εργασίας (απάντηση Παλαιολόγου) ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1 (Ισμαήλ) ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1ο (ΜΩΑΜΕΘ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ) ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1Ο (Τούρκοι)

Από ΚΕΣΥ ΒΟΙΩΤΙΑΣ 14 Φεβρουαρίου 2021 Δεν επιτρέπονται σχόλια

ΙΣΤΟΡΙΑ Ε΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΕΦ. 34 – ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Παρουσίαση (ενέργειες Παλαιολόγου) ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 34 Ενότητα Ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος προσπαθεί να σώσει την πρωτεύουσα. Σχεδιάγραμμα μαθήματος 34 Φύλλο εργασίας (αξιολόγηση μαθητών) Φύλλο εργασίας (Ιστορικές πηγές για την οικονομία) Φύλλο εργασίας (Ιστορικές πηγές για τον Παλαιολόγο) Φύλλο εργασίας (πηγές για την οικονομία) Φύλλο εργασίας (Σχίσμα) Φύλλο εργασίας (Το οριστικό σχίσμα του 1054)

Από ΚΕΣΥ ΒΟΙΩΤΙΑΣ 14 Φεβρουαρίου 2021 Δεν επιτρέπονται σχόλια

ΓΛΩΣΣΑ Δ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ – ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ «Ο Αργύρης και το πρόβλημα»

Θέμα εργασίας: Προσχέδιο για τη διδασκαλία της γλώσσας στη Δ’ τάξη Δημοτικού, στην ενότητα 11:  «Γελάσαμε με την ψυχή μας» και μάθημα «Ο Αργύρης και το πρόβλημα». ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ: Γερογιάννη Καλλιόπη   Α. Ταυτότητα της διδασκαλίας Τάξη: Δ΄ Σύνολο μαθητών: Είκοσι (20) Οργάνωση τάξης: Πέντε (5) ομάδες των τεσσάρων (4) ατόμων Διδακτικές ώρες: Πρώτη (1η)…

Από ΚΕΣΥ ΒΟΙΩΤΙΑΣ 14 Φεβρουαρίου 2021 Δεν επιτρέπονται σχόλια

ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΕΦ. 5 – ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ   ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ: Γερογιάννη Καλλιόπη ΤΑΞΗ/ΤΜΗΜΑ:  Γ’ τάξη Δημοτικού ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ: ΕΝΟΤΗΤΑ: 9Η ΚΕΦΑΛΑΙΟ: 5Ο  «Η τέχνη των Μινωιτών». ΣΥΝΤΟΜΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ(4) ΦΑΣΕΙΣ. ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 45 ΛΕΠΤΑ. ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ: Έναυσμα ενδιαφέροντος των μαθητών. (1 λεπτό) Κατά τη φάση αυτή παρουσιάζεται στους μαθητές μια…

Από ΚΕΣΥ ΒΟΙΩΤΙΑΣ 14 Φεβρουαρίου 2021 Δεν επιτρέπονται σχόλια