Δημοσιεύσεις

Προτάσεις για το Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό

(από τα ΚΕΣΥΠ στα ΚΕΣΥ…)

Μιχάλης Λαγουδάκος
Σύμβουλος Σταδιοδρομίας (ΠΕ83/ΠΕ86)
πρ. Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12.05

Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε απότομες μεταβολές σε οικονομικό και τεχνολογικό επίπεδο με αποτέλεσμα συνεχείς αλλαγές στα εργασιακά και εκπαιδευτικά δεδομένα. Η νεανική ανεργία έχει πάρει τρομακτικές διαστάσεις και απειλεί τη κοινωνική συνοχή και το μέλλον της χώρας. Οι μεταβολές αυτές έχουν αυξήσει τα διλήμματα των νέων όσον αφορά την επιλογή σπουδών και επαγγέλματος.
Το σχολείο μέσω των δράσεων ΣΕΠ, καλείται να βοηθήσει το μαθητή να διαμορφώσει μορφωτικό και κοινωνικό ρόλο, ικανό να ανταποκριθεί με επιτυχία στις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές αποφάσεις…

Προτάσεις-ΣΕΠ-Δημιουργία Κέντρων Στήριξης Σχολικών Δραστηριοτήτων (ΚΕ.Σ.Σ.ΔΡΑ)

______________________________________________________________________

Ο Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Από τη φθίνουσα πορεία στον επανασχεδιασμό του θεσμού
Μιχάλης Λαγουδάκος 1                      Γιώργος Λογιώτης 2
1 Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 12.05,   2 Υπεύθυνος Σ.Ε.Π. ΚΕ.ΣΥ.Π. Αγίας Παρασκευής

Tα τελευταία χρόνια παρατηρούμε απότομες μεταβολές σε οικονομικό και
τεχνολογικό επίπεδο με αποτέλεσμα συνεχείς αλλαγές στα εργασιακά και εκπαιδευτικά δεδομένα. Οι μεταβολές αυτές έχουν αυξήσει τα διλήμματα των νέων όσον αφορά την επιλογή σπουδών και επαγγέλματος….

                                              ΕΡΚΥΝΑ_teyxos-8-(8_2016) ΣΕΠ

____________________________________________________________________

Επιμορφωτικές ανάγκες καθηγητών σε θέματα Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Σ.Ε.Π.)   

(Η σημερινή πραγματικότητα…)

Μιχάλης Λαγουδάκος, Σχολικός Σύμβουλος, ΠΕΙ2-05

Ανθή Φουντουκά, Σύμβουλος ΣΕΠ στο ΚΕΣΥΠ Ν. Ιωνίας

Στο γενικότερο πλαίσιο των μεταρρυθμίσεων των τελευταίων χρόνων στην εκπαίδευση η υλοποίηση του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού διαφοροποιείται από τον τρόπο που τον γνωρίζαμε μέχρι σήμερα Δηλαδή δεν αποτελεί πλέον μάθημα, αλλά συμβουλευτική διαδικασία που στοχεύει να δώσει βοήθεια στους μαθητές στα διάφορα στάδια ανάπτυξής τους …

EKPAIDEYTIKA_109-110

____________________________________________________________________________

Η αναγκαιότητα αναβάθμισης της λειτουργίας του θεσμού του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΣΕΠ) στην Δ.Ε.

Λαγουδάκος Μιχαήλ, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ-105-106-Αναβάθμιση-ΣΕΠ………

______________________________________________________________________

Ελένη Μπάλιου[*]  M.Ed, Ph.D. Σχολική Σύμβουλος ΠΕ06 Δυτικής Αττικής
Μιχάλης Λαγουδάκος Μ.Εd, MSc, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12 Β΄Αθήνας & Ανατ. Αττ.

Η ΙΙΟΛΥΠΟΛΙΤΊΣΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΚΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΣΕΠ (Ανακοίνωση στο 2° εργαστήριο ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΠΑΠΕΙ-ΕΛΕΣΥΠ)\

Ο Πολιτισμοκεντρικός Χαρακτήρας της Συμβουλευτικής στο Σχολείο και η ΙΙολυπολιτισμική Επάρκεια του Κα- Θηγητή-Συμβούλου ΣΕΠ.  Οποιαδήποτε πράξη συμβουλευτι­κής έχει από τη φύση της διαπολιτισμικό χαρακτήρα, υπό την έννοια ότι οι σύμβουλοι είναι αναγκαίο να αναγνω­ρίσουν ότι κάθε μαθητής είναι φορέας ενός ξεχωριστού πολιτισμού που μπο­ρεί να εκφράζεται μέσω της διαφορε­τικότητας του φύλου, της κοινωνικής τάξης, της γλώσσας της θρησκείας, κ.ά. ….

_Πολιτισμικότητα-ΣΕΠ

___________________________________________________________

Παρουσίαση στο συνέδριο  ΠΑΠΕΙ-ΕΛΕΣΥΠ)

ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΕΠ -MΠΑΛΙΟΥ-ΛΑΓΟΥΔΑΚΟΣ

___________________________________________________________________

Copyright ©           Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση