Ξεκινώντας να δουλεύω στη δημόσια εκπαίδευση παρατήρησα 2 σημαντικές διαφορές σε σχέση με τη δουλειά στον ιδιωτικό τομέα… Μια ευχάριστη και μια απαιτητική… Η ευχάριστη πρώτα… Δεν πιέζει η επίτευξη κάποιου συγκεκριμένου στόχου, όπως για παράδειγμα η προετοιμασία για κάποια επίσημη πιστοποίηση που προϋποθέτει κάλυψη συγκεκριμένης ύλης, οπότε μπορώ να δώσω στους μαθητές πιο <<παιχνιδιάρικες>> ασκήσεις και να τους κάνω να αγαπήσουν τη γλώσσα και το μάθημα…. Και ή απαιτητική… είναι απόλυτη ανάγκη να εμπλουτίζεται το μάθημα, για να ασχολούνται τα παιδιά – κυρίως στο σπίτι – με τις ασκήσεις, αφού το μάθημα δεν αποτελεί επιλογή τους, αλλά επιβάλλεται από το αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου.
Έτσι λοιπόν χρησιμοποιώ για την εισαγωγή του βασικού λεξιλογίου Minibooks, όπως αυτό frühstück που φτιάχνω στην αντίστοιχη ιστοσελίδα και για την εμπέδωση κρυπτόλεξα;ή και σταυρόλεξα π.χ. FRÜHSTÜCK KREUZWORTRÄTSEL UND SUCHSEL A ή κάτι για το μέσα συγκοινωνίας που αρέσει πολύ ακόμα και στα στους μαθητές της τρίτης Γυμνασίου.
Τα σταυρόλεξα γίνονται με διάφορα προγράμματα, όπως το hot Pot;atoes, ή το eclipse crossword. Επίσης Οι μαθητές που διαθέτουν υπολογιστή και Ίντερνετ μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εύχρηστη γεννήτρια tagxedo, για να << αντιγράψουν>> τις λέξεις και τέλος η αξιολόγηση των μαθητών μπορεί να γίνει με μια <<μοντέρνα >> ορθογραφία όπως αυτή diktat_frühstück που φτιάχτηκε με την ιστοσελίδα. … Προς τέρψιν των μαθητών μου, βεβαίως, βεβαίως!
Πρόσφατα σχόλια