Ένα αλλιώτικο σχολείο…
Έχοντας ουσιαστικά ολοκληρώσει την ύλη μας, περνάμε σε μια διαφορετική προσέγγιση, που θεωρώ ότι έχει και περισσότερο ενδιαφέρον. Τα μικρούλια διαβάζουν ένα βιβλίο με μικρό κείμενο ομαδικά και το παρουσιάζουν στους συμμαθητές τους με θεατρικό ή όποιον άλλο τρόπο επιθυμούν. Παράλληλα ξεκινήσαμε ένα εργαστήρι δημιουργικής γραφής. Κάθε ομάδα ετοιμάζει την ιστορία της και στη συνέχεια θα περάσουμε στη διαδικασία της εικονογράφησης. Για την ώρα το πρώτο μας θέμα ήταν… Μια μπανάνα!!!





































