Μάθημα 4: μια απλή αριθμομηχανή

l4

Επεξηγήσεις:

Κάθε εντολή της C++ ακολουθείτε από το σύμβολο της αγγλικής άνω τελείας (δηλαδή το ελληνικό ερωτηματικό).
Οι εντολές που ξεκινούν με τη δίεση (#), δεν ακολουθούνται από ερωτηματικό (δεν είναι εντολές τις C++ αλλά οδηγίες για τον μεταγλωττιστή της).

Γραμμές νούμερο 1 και 3: ζητάμε από την C++ να χρησιμοποιήσουμε την βιβλιοθήκη std::iostream. Αυτές τις εντολές θα τις βάλουμε σε όλα τα μαθήματα μας στη C++.

Γραμμή νούμερο 5: η main είναι η συνάρτηση που από εδώ ξεκινούν οι εντολές του προγράμματος μας. Όλα τα προγράμματα σε C++ έχουν μια main.

Γραμμές νούμερο 6 και 19: έχουν τα σύμβολα { και }. Τα σύμβολα αυτά ακολουθούν την main. Τα σύμβολα αυτά ονομάζονται άγκιστρα και ανάμεσα σε αυτά τα δυο γράφουμε τις εντολές μας.

Γραμμή νούμερο 9: εκτύπωση ενός μηνύματος στην οθόνη.
Με cout συμβολίζεται η οθόνη και με τα δύο σύμβολα “μικρότερο” δείχνουμε ότι ότι εμφανίζεται στο δεξί μέρος τους θέλουμε να αποσταλεί στο cout. To endl είναι συντομογραφία του end line (αλλαγή γραμμής).
Όταν θέλουμε να τυπώσουμε ένα μήνυμα (κείμενο) στην οθόνη, το μήνυμα πρέπει να περιέχεται ανάμεσα σε διπλά εισαγωγικά.

Γραμμή νούμερο 10: διάβασμα δυο ακέραιων αριθμών από το πληκτρολόγιο (cin). Οι αριθμοί αυτοί θα αποθηκευτούν στις μεταβλητές a και b.

Γραμμή νούμερο 12: υπολογισμός του αθροίσματος των ακεραίων που είναι αποθηκευμένοι στις μεταβλητές a και b και αποθήκευση του αποτελέσματος στην μεταβλητή c.

Γραμμή 13: εκτύπωση του αθροίσματος

κλπ

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση