Γενικό Λύκειο Χρυσούπολης
Μάθημα : Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (Α.Ε.Π.Π.)
Διδάσκοντες: Κασάπης Βάιος, Τζιαφάς Γεώργιος
- Σας ευχόμαστε «Να περάσετε μια πολύ όμορφη και δημιουργική σχολική χρονιά!»
- ΟΛΟΙ οι μαθητές έχουν εξαρχής επίδοση στο μάθημα Α.Ε.Π.Π.: 20
- Προσπαθήστε να διατηρήσετε αυτή την υψηλή επίδοση. Πώς; Συμμετοχή – ερωτήσεις – απορίες – καθημερινές παραδόσεις ασκήσεων – «αντιγράψτε» ασκήσεις συμμαθητών εφόσον τις κατανοήσετε – συμμετοχή στις διάφορες εξετάσεις – υπάρχουν διαφορετικές λύσεις για ένα πρόβλημα – να επιμείνετε σε μια λύση δική σας μέχρι να «ξεκαθαρίσει» ποια λύση είναι περισσότερο σωστή – οι καθηγητές σας δεν είναι αυθεντία, οπότε να κρίνετε τις προτεινόμενες λύσεις.
- Πρακτικές Συμβουλές:
- i. Θα χρειαστείτε δύο τετράδια (μέχρι 30 φύλλα) για τις ασκήσεις που θα επιλύετε και θα παραδίδετε.
- ii. Να έχετε ένα φάκελο με διαφάνειες για τις διάφορες φωτοτυπίες (≈ 100) που θα σας μοιραστούν.
- iii. Να έχετε τις εκφωνήσεις των ασκήσεων μαζί με τις προτεινόμενες λύσεις που θα σας δίδονται.
- iv. Κάθε Σαββατοκύριακο επιλέξτε 2-3 λυμένες ασκήσεις και προσπαθήστε να τις λύσετε πάλι.
- v. Όλες οι σημειώσεις θα βρίσκονται επίσης στην ηλεκτρονική τάξη: http://eclass.sch.gr/
- Θα δεχθείτε «πίεση» ιδιαίτερα το Α’ τετράμηνο. Μέχρι τότε ο κάθε μαθητής θα έχει «βρει το δρόμο του».
- Θα γράψετε δύο προαιρετικά-επαναληπτικά 3-ωρα διαγωνίσματα: α) 5/01/2013 (παραμονή Φώτων) και β) 1/05/2013 (Μεγάλη Τετάρτη, το Πάσχα εφέτος θα είναι στις 5 Μαΐου). Φυσικά όποιος μαθητής επιθυμεί να «δοκιμαστεί» σε περισσότερα διαγωνίσματα, μπορεί να το ζητήσει από τους καθηγητές του.
- Η εξεταστέα ύλη θα ολοκληρωθεί (αν δεν υπάρξουν απρόοπτα στους καθηγητές σας όπως: MNhã’U) περίπου στις 5 Απριλίου 2013. Οι υπόλοιπες διδακτικές ώρες (σχεδόν 4 εβδομάδες) θα χρησιμοποιηθούν για επαναλήψεις.
- Σε περίπτωση που η συνεργασία με τους καθηγητές σας παρουσιάζει προβλήματα (αδικίες – ελλιπής προετοιμασία – μεροληψίες κ.ά.), συζητήστε με τους ίδιους, και στην περίπτωση που δεν υπάρξει βελτίωση αποταθείτε στον Διευθυντή του σχολείου.
ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Α.Ε.Π.Π.
- Δομή / Σύνταξη –Τρόπος Λειτουργίας των αλγοριθμικών/προγραμματιστικών εντολών.
- Μετατροπή από μια δομή επανάληψης σε μια άλλη.
- Μετατροπή αλγορίθμου από Ψευδοκώδικα σε Διάγραμμα ροής και αντίστροφα.
- Εφαρμογή της τεχνικής «κλιμακωτή χρέωση»
- Εφαρμογή της τεχνικής/άσκησης με «Φρουρό».
- Εφαρμογή της τεχνικής ελέγχου δεδομένων.
- Εισαγωγή δεδομένων σε μονοδιάστατο ή δισδιάστατο πίνακα.
- Εύρεση Μέγιστων – Ελάχιστων και των αντίστοιχων θέσεών τους (όταν υπάρχουν μια φορά).
- Υπολογισμοί Αθροισμάτων – Μέσων Όρων – Πλήθους σε πίνακες (κατά γραμμή ή στήλη).
- Αλγόριθμοι Σειριακής Αναζήτησης – Ταξινόμησης (Φυσαλίδα).
- Εκτέλεση ενός αλγορίθμου ή προγράμματος με ή χωρίς υποπρογράμματα.
- Δημιουργία υποπρογραμμάτων (Συναρτήσεις / Διαδικασίες)
- Ιδιαίτερες περιπτώσεις
- Ταξινόμηση δύο επιπέδων
- Χρήση ασύγχρονων δεικτών πίνακα (πχ. συγχώνευση-διαχωρισμός πινάκων)
- Δημιουργία πίνακα για την συχνότητα εμφάνισης αριθμών (πχ 1-10)
- Ασκήσεις με πίνακες όπου χρησιμοποιούν μερικές γραμμές-στήλες
- ΦΑΝΤΑΣΙΑ!!!