Γιατί να είμαι Διαφορετικός;

    

“Γιατί να είμαι Διαφορετικός;”

Συγγραφή: Κατερίνα Καζέλα, Μαρία Καζέλα

Περιεχόμενο Προγράμματος:
Ένα εκπαιδευτικό πρόγραµµα που πραγματεύεται το ζήτηµα της ∆ιαφορετικότητας και της Πρόληψης του Σχολικού Εκφοβισµού.

«Γιατί να είµαι διαφορετικός αναφώνησε ο Σκάτζο, ο µικρός σκατζόχοιρος! Θα φύγω µακριά από τις κοροϊδίες και τα πειράγµατα των άλλων. Θα πάω να βρω το µάγο Αλλαξάν να µε µεταµορφώσει, να µε κάνει όµορφο, δυνατό και µοναδικό! «Πρόσεχε Σκάτζο του είπε η αλεπού, γιατί στο δάσος κυκλοφορεί το Τέρας της λίµνης»! Γιατί να είµαι διαφορετικός αναφώνησε ο Λόχαν, το τέρας της Λίµνης. Γιατί να µη µε θέλει κανείς; Γιατί µόλις µε βλέπουν να φεύγουν όλοι µακριά µου; Σ’ αυτό το ταξίδι αναζήτησης του εαυτού τους οι δύο µικροί ήρωες θα γίνουν τελικά φίλοι και µε τη βοήθεια του µάγου Αλλαξάν θα διαπιστώσουν πόση δύναµη έχουν µέσα τους και πόσο ξεχωριστός είναι ο κάθε ένας τους, ξαναβρίσκοντας την χαµένη αυτοεκτίµηση και αυτοπεποίθηση τους».

Κατηγορίες: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γιατί να είμαι Διαφορετικός;

“Συναγερμός στο Μουσείο Συναισθημάτων”

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για παιδιά προσχολικής  και πρώτης σχολικής ηλικίας
“Συναγερμός στο Μουσείο Συναισθημάτων”
Συγγραφή: Κατερίνα Καζέλα, Μαρία Καζέλα
Περίληψη:
Ακούσατε, ακούσατε, μικροί, μεγάλοι και δέκα παπαγάλοι! Το Μουσείο Συναισθημάτων ετοιμάζεται να ανοίξει τις πύλες του και να υποδεχτεί όλους σας την Κυριακή στις 11 το πρωί. Ατομικές Προσκλήσεις έχουν ήδη αποσταλεί ταχυδρομικώς!
Ποιος όμως δεν έχει προσκληθεί; Ποιος τόλμησε να ξεχάσει τη Μάγισσα Τρικλοανακατώστρα από αυτή τη μεγάλη γιορτή; Ποιος είδε τη Μάγισσα και δεν την φοβήθηκε όταν ανακάλυψε ότι έμεινε χωρίς πρόσκληση;
Στο Μουσείο Συναισθημάτων επικρατεί πανικός. Η Μάγισσα Τρικλοανακατώστρα μπήκε κρυφά και έμπλεξε τα συναισθήματα στους πίνακες του Μουσείου. Η Χαρά κλαίει, η Λύπη γελά, ο Φόβος ατρόμητος περπατά και ο Θυμός αμέριμνα χαμογελά; Και ένας φύλακας σε έξαλλη κατάσταση κλαίει και οδύρεται για τη μεγάλη συμφορά.
Τα παιδιά σε ρόλο Σπουδαίων Βοηθών αναλαμβάνουν δράση και γίνονται ερευνητές Τέχνης για να επαναφέρουν τους πίνακες του Μουσείου στην αρχική τους μορφή. Θα τα καταφέρουν άραγε; 
Κατηγορίες: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Συναγερμός στο Μουσείο Συναισθημάτων”

Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και Μάθηση στην Προσχολική εκπαίδευση – Σημειώσεις



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ, Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και Μάθηση στην Προσχολική εκπαίδευση – Σημειώσεις

Εκπαιδεύοντας τα μικρά παιδιά στη Συνεργασία



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδεύοντας τα μικρά παιδιά στη Συνεργασία

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ

Πειραματικές δραστηριότητες των φυσικών επιστημών μέσω της εργασίας σε ομάδες: Η περίπτωση του μαμνητισμού



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πειραματικές δραστηριότητες των φυσικών επιστημών μέσω της εργασίας σε ομάδες: Η περίπτωση του μαμνητισμού

Διδακτικές επιλογές των νηπιαγωγών για την προσέγγιση εννοιών από τον κόσμο των Φυσικών Επιστημών



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διδακτικές επιλογές των νηπιαγωγών για την προσέγγιση εννοιών από τον κόσμο των Φυσικών Επιστημών

Teaching Magnetic Attraction to Preschool Children: A Comparison of Different Approaches



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Teaching Magnetic Attraction to Preschool Children: A Comparison of Different Approaches

Το μυστικό βρίσκεται στο αρχικό: Δραστηριότητες “Παιγνιδοποίησης” στο Νηπιαγωγείο



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το μυστικό βρίσκεται στο αρχικό: Δραστηριότητες “Παιγνιδοποίησης” στο Νηπιαγωγείο

Συναισθηματική Αγωγή: Μια προσέγγιση που μιλάει στην καρδιά των παιδιών



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συναισθηματική Αγωγή: Μια προσέγγιση που μιλάει στην καρδιά των παιδιών