κείμενο από το σχολικό βιβλίο “Εισαγωγή στην Εφοδιαστική” Δ.Φωλίνας (2016) σελ.30-31
Πέρα από την εκτέλεση της παραγγελίας υπάρχουν κριτήρια που αξιολογούν το επίπεδο εξυπηρέτησης μιας επιχείρησης. Μερικά από τα κριτήρια παρουσιάζονται παρακάτω (Σιφνιώτης, 1997):
- Χρόνος εκτέλεσης παραγγελίας
- Συχνότητα παραδόσεων
- Συνέπεια στην παράδοση
- Έκτακτες παραδόσεις όταν ζητείται […]
- […]Ακρίβεια τιμολογίων
- Συνεργασία στην εισαγωγή νέου προϊόντος κ.τ.λ.