LEAD TIME

κείμενο από το σχολικό βιβλίο «Εισαγωγή στην Εφοδιαστική» Δ.Φωλίνας (2016) σελ.31

Γίνεται φανερό ότι πολύ σημαντικό ρόλο στην εξυπηρέτηση των πελατών έχει ο χρόνος που απαιτείται για να εκτελεστεί κάθε παραγγελία ή ο χρόνος ανταπόκρισης (lead time). Ο χρόνος αυτός αποτελείται από 3 υποχρόνους:

  • Χρόνος επεξεργασίας της παραγγελίας που ξεκινά από την τοποθέτηση της παραγγελίας ως τη χρονική στιγμή που το προϊόν ή τα προϊόντα που έχει ζητήσει ο πελάτης βρίσκεται/βρίσκονται στην αποθήκη. Είναι λογικό ότι εάν η επιχείρηση έχει φροντίσει να έχει τα προϊόντα αυτά ο χρόνος είναι ελάχιστος.
  • Χρόνος περισυλλογής των προϊόντων από τα σημεία που βρίσκονται στην αποθήκη ως το χώρο που είναι έτοιμα και συσκευασμένα για να μεταφερθούν προς τον πελάτη
  • Χρόνος μεταφοράς των προϊόντων από την επιχείρηση (ή από την «πόρτα» της επιχείρησης στην «πόρτα» του πελάτη).

 

Δημοσιεύθηκε στην Εξυπηρέτηση πελατών και χαρακτηρίσθηκε . Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση