ΕΥΧΕΣ

Εύχομαι Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος 2020.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

ΕΥΧΕΣ

Να έχετε μια όμορφη και δημιουργική νέα χρονιά.

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Σχολιάστε

LEAD TIME

κείμενο από το σχολικό βιβλίο «Εισαγωγή στην Εφοδιαστική» Δ.Φωλίνας (2016) σελ.31

Γίνεται φανερό ότι πολύ σημαντικό ρόλο στην εξυπηρέτηση των πελατών έχει ο χρόνος που απαιτείται για να εκτελεστεί κάθε παραγγελία ή ο χρόνος ανταπόκρισης (lead time). Ο χρόνος αυτός αποτελείται από 3 υποχρόνους:

Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Εξυπηρέτηση πελατών | Ετικέτες: | Σχολιάστε

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ

κείμενο από το σχολικό βιβλίο «Εισαγωγή στην Εφοδιαστική» Δ.Φωλίνας (2016) σελ.30-31

Πέρα από την εκτέλεση της παραγγελίας υπάρχουν κριτήρια που αξιολογούν το επίπεδο εξυπηρέτησης μιας επιχείρησης. Μερικά από τα κριτήρια παρουσιάζονται παρακάτω (Σιφνιώτης, 1997):

Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Εξυπηρέτηση πελατών | Ετικέτες: | Σχολιάστε

ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

κείμενο από το σχολικό βιβλίο «Εισαγωγή στην Εφοδιαστική» Δ.Φωλίνας (2016) σελ.30

Γενικά , διακρίνονται τρεις περιπτώσεις για την εκτέλεση μιας παραγγελίας:

Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Εξυπηρέτηση πελατών | Ετικέτες: , , | Σχολιάστε

Ένα παράδειγμα…

Supply chain …ένα παράδειγμα

Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Εισαγωγικές έννοιες | Σχολιάστε

Εργασία σεμιναρίου

 

 

Κείμενο από το σχολικό βιβλίο Β΄τάξης ΕΠΑΛ του Τομέα Διοίκησης και Οικονομίας «Εισαγωγή στην Εφοδιαστική» Φωλίνας Δ. σελ. 5 (2016)

Κεφάλαιο 1: Διοίκηση Logistics

1.1.  Εννοιολογική προσέγγιση

Το αντικείμενο του βιβλίου αυτού είναι η Διοίκηση Logistics. Ο όρος αυτός αναφέρεται σε έναν από τους σημαντικότερους τομείς της Διοίκησης Λειτουργιών (Operations Management). Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Σχολικό βιβλίο | Σχολιάστε

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το «Ιστολογείν»!

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο