ΟΔΗΓΟΣ για την αναγνώριση και τη διαχείριση από τον/την Εκπαιδευτικό περιστατικών ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ και ΠΑΡΑΜΕΛΗΣΗΣ

ΟΔΗΓΟΣ για την αναγνώριση και τη διαχείριση από τον/την Εκπαιδευτικό περιστατικών ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ και ΠΑΡΑΜΕΛΗΣΗΣ

30 Μαρτίου 2021 Δεν επιτρέπονται σχόλια Από Κατερίνα Νικολακοπούλου

Αγαπητοί/ές συνάδελφοι,

Σας ενημερώνουμε ότι στον ακόλουθο σύνδεσμο, στην ιστοσελίδα του Ι.ΕΠ  θα βρείτε πολύ σημαντικό εκπαιδευτικό υλικό που έχει παραχθεί από τη Μαρία Παναγιωτάκη, Εκπαιδευτικό, Κονωνιολόγο-Ψυχολόγο και την Όλγα Θεμελή, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Εγκληματολογικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης και αφορά σε έναν «ΟΔΗΓΟ για την αναγνώριση και τη διαχείριση περιστατικών κακοποίησης και παραμέλησης από τον/την Εκπαιδευτικό».
Ο Οδηγός απευθύνεται σε όλους τους/τις εκπαιδευτικούς, τόσο της Πρωτοβάθμιας όσο και της
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με την πεποίθηση ότι θα τους/τις βοηθήσει να είναι σε θέση αφενός μεν να
αναγνωρίζουν τους μαθητές και τις μαθήτριές τους που είναι θύματα κακοποίησης, αφετέρου δε να
διαχειρίζονται τα ζητήματα αυτά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Ο “Οδηγός για τη διαχείριση περιστατικών κακοποίησης/παραμέλησης από Εκπαιδευτικούς” έχει
εκπονηθεί εθελοντικά από τις συγγραφείς, με καθαρή αγάπη προς το Παιδί και με σεβασμό προς τα
δικαιώματά του, για να ενδυναμώσει τους/τις εκπαιδευτικούς στο έργο τους και να συμβάλει στη
διαμόρφωση μιας άλλης κουλτούρας στην εκπαιδευτική πραγματικότητα.

Ενημέρωση: ΠΕΚΕΣ Κρήτης