Την Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2024 το πλήρωμα της Aegean μαζί με ομάδα εθελοντών επισκέφτηκε το νηπιαγωγείο μας με σκοπό την ενημέρωση για το επάγγελμα του πιλότου αλλά και την προσφορά δώρων στα παιδιά εν όψη Χριστουγέννων. Το πλήρωμα αποτελούνταν από τους δυο πιλότους, αεροσυνοδό καθώς και πλήθος εθελοντών της Αegean.
Οι πιλότοι μίλησαν στα παιδιά για τα αεροπλάνα, τις πτήσεις και γενικότερα για το επάγγελμα του πιλότου. Απάντησαν σε όλες τις ερωτήσεις – απορίες των παιδιών και στο τέλος τους μοίρασαν δώρα.
Δώρισαν επίσης στο Δημοτικό και στο Νηπιαγωγείο Μεγίστης μια δωροεπιταγή των χιλίων ευρώ από τον εκδοτικό οίκο Πατάκη.
Ευχαριστούμε θερμά! Η ευγενική σας χειρονομία είναι πολύ σημαντική και θα αξιοποιηθεί στο μέγιστο στο εκπαιδευτικό μας έργο!!!
Τη Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2024, η συγγραφέας, κα Γεωργία Κακούρου-Χρόνη, και η εικαστικός και ιδρύτρια της THE ΤΕΛΟΣ SOCIETY, Arts & Culture Research Lab Observatorium, κα Γεωργία Κοτρέτσος, επισκέφτηκαν το σχολείο μας για να μας παρουσιάσουν την ιστορία “Το Καστελλόριζο Βοτσαλοκοχυλάκι”. Στην παρουσίαση του βιβλίου παρευρέθηκε και ο Πολιτιστικός Αντιδήμαρχος του Δήμου Μεγίστης, κ. Στράτος Αμύγδαλος.
Ένα κοχύλι και ένα βοτσαλάκι βρέθηκαν στην τάξη μας και είχαν μια ιστορία να μας πουν. Μια τρυφερή ιστορία ζωντάνεψε μπροστά στα μάτια των παιδιών η οποία συνέβη στο μαγευτικό νησί του Καστελλόριζου, σε μια ακρογιαλιά γεμάτη χρώματα. Ένα μικρό βότσαλο με όνειρα να δει τον κόσμο και ένα πανέμορφο κοχύλι που λαχταρά να ακούσει τις ιστορίες της θάλασσας. Τα παιδιά αφού άκουσαν την ιστορία, χρωμάτισαν το παραμύθι.
Κανείς δεν περίμενε ότι κάτι τόσο θαυμαστό συνέβη στο νησί μας….
Στο τέλος τα παιδιά πήραν από ένα βιβλίο από την ΤΗΕ ΤΕLOS SOCIETY ως ενθύμιο.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, μια ημέρα που έχει καθιερωθεί από τον ΟΗΕ ως ημέρα ευαισθητοποίησης για τα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία, τονίζεται η αναγκαιότητα της καλλιέργειας του σεβασμού της διαφορετικότητας και της καταπολέμησης των διακρίσεων.
Στερούμε μια αίσθηση (όραση)
Πόσο εύκολο είναι να μετακινηθεί ένας άνθρωπος όταν δεν βλέπει?
Πως μπορεί να επικοινωνήσει κάποιος όταν δεν μπορεί να μιλήσει?
Πως μπορεί να μετακινηθεί κάποιος που δεν μπορεί να περπατήσει?
“Η μοναδική αναπηρία στη ζωή είναι η κακή συμπεριφορά” Αναγνωστικό/schoolmarious
Ευχαριστούμε θερμά το Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου για την υπερπλήρη κάλυψη των αναγκών μας, όσον αφορά τον εξοπλισμό του Φαρμακείου του Νηπιαγωγείου μας!
Μ ε αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου προσεγγίσαμε τα γεγονότα μέσα από ιστορίες, εκπαιδευτικά βίντεο αλλά και πολλά τραγούδια. Εστιάσαμε ωστόσο, κυρίως, στις αξίες της Ελευθερίας και της Δημοκρατίας.Μέσα από το παραμύθι “στο δάσος ” τα παιδιά έμαθαν για τις εκλογές, μάθαμε τι είναι η κάλπη και τα ψηφοδέλτια, καθώς επίσης και τη διαδικασία της ψηφοφορίας.
Τα παιδιά έθεσαν υποψηφιότητα, έβγαλαν λόγο. ‘Έπειτα φτιάξαμε τις δικές μας ταυτότητες και οδηγηθήκαμε σε εκλογές.
Οι υποψήφιοι έβγαλαν λόγο
Και οδηγηθήκαμε σε εκλογές
Οι ψηφοφόροι έβαλαν σταυρό στον υποψήφιο της επιλογής τους
Και τοποθέτησαν το ψηφοδέλτιο στην κάλπη
Σειρά είχε η καταμέτρηση
Και νικητής της εκλογικής διαδικασίας ο Αλέξανδρος!!!
Συγχαρητήρια Αλέξανδρε!!!
Τι συμβαίνει όμως όταν καταλύεται η δημοκρατία?
Τι συμβαίνει όταν αποφασίζει να διοικήσει ένας και να επιβάλλει τα θέλω του? Διαβάσαμε την κλασσική και αγαπημένη Ντενεκεδούπολη. Μια αλλιώτικη πολιτεία από όλες τις άλλες, καθώς είναι ολόκληρη φτιαγμένη από ντενεκέδες. Όλοι ζούσαν ήρεμα ώσπου μία μέρα κάποιος αποφάσισε να κάνει ότι του αρέσει επειδή….έτσι του αρέσει…. Πως να εξελίχθηκε άραγε αυτό???
Έπειτα μεταμορφωθήκαμε στους αγαπημένους μας ήρωες της Ντενεκεδούπολης και ακολούθησε θεατρικό παιχνίδι
Και φτάνουμε σε εμάς… Πως θα μας φαινόταν αν κάποιος άρχιζε να μας απαγορεύει πράγματα? Αν κάποιος μας επέβαλε τι θα φοράμε? Ή ποια ώρα θα γυρνάμε σπίτι? Ή αν δεν μας άφηνε να διαβάσουμε το αγαπημένο μας παραμύθι?
Αυτό δεν άρεσε καθόλου στους φοιτητές του Πολυτεχνείου οι οποίοι είπαν το δικό τους ΟΧΙ. Σύνθημά τους “Ψωμί – Παιδεία – Ελευθερία”
Μέσα από τραγούδια προσπαθούσαν να αφυπνίσουν τον υπόλοιπο κόσμο.
Κάναμε πολλές κατασκευές
Έπειτα βγήκαμε στον αύλειο χώρο του σχολείου και μαζί με το δημοτικό σχολείο Μεγίστης τραγουδήσαμε, φωνάξαμε “ψωμί – παιδεία – ελευθερία” και δέσαμε λουλούδια στα κάγκελα του σχολείου μας, ως φόρο τιμής στους αγωνιστές του Πολυτεχνείου.
Με αφορμή την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου αναφερθήκαμε στα γεγονότα της εποχής. Τι οδήγησε στο ΟΧΙ? Ήταν εύκολο να πολεμήσουν οι πρόγονοί μας? Πως ένιωσαν που άφηναν πίσω τα αγαπημένα τους πρόσωπα?
Μιλήσαμε για τη σημασία του να αντιστέκεσαι όταν θέλουν να σε βλάψουν, να σηκώνεις το ανάστημά σου όσο μικρός κι αν είσαι…
Δραματοποιήσαμε το παραμύθι “Ο γίγαντας και ο νάνος”
Μιλήσαμε για την αξία της ειρήνης και για τη δυστυχία που συνοδεύει τον πόλεμο. Εμείς τι προτιμάμε? Πότε είμαστε χαρούμενοι? Στον πόλεμο ή στη Ειρήνη?
Είδαμε “το κανόνι της Ειρήνης”
Κάναμε πολλές κατασκευές και φωνάξαμε δυνατά ΟΧΙ
Και φυσικά συμμετείχαμε στη δοξολογία αλλά και στη παρέλαση!!!
Χρόνια Πολλά Ελλάδα!!! Χρόνια Ελεύθερα και Ειρηνικά!!!
Μια από τις πιο όμορφες εποχές εποχές του χρόνου. Οι αλλαγές στη φύση είναι εμφανείς, στα χρώματα, στη θερμοκρασία, στην ατμόσφαιρα. Η φύση αλλάζει και προετοιμάζεται να υποδεχθεί το χειμώνα.
Παρατηρούμε τις αλλαγές στο φυσικό περιβάλλον και τις αποτυπώνουμε
Φ όπως Φθινόπωρο
Μαθαίνουμε τα φρούτα του Φθινοπώρου και τα ενώνουμε με το άλλο τους μισό
Για ακόμη μια χρονιά το φεστιβάλ γρίφων πλημμύρισε το Καστελλόριζο με επιστημονικές δράσεις, με ψυχαγωγικές διαστάσεις, και με επίκεντρο τους γρίφους αλλά και πολλούς τομείς των θετικών κυρίως επιστημών. Το ενδιαφέρον μικρών και μεγάλων διατηρήθηκε αμείωτο καθόλη τη διάρκεια των δράσεων.
Το Καστελλόριζο έγινε το επίκεντρο της επιστημονικής γνώσης και πολιτισμού κρατώντας αμείωτο τον ενθουσιασμό των μαθητών του νησιού, της τοπικής κοινωνίας αλλά και των μαθητών /εκπαιδευτικών από τη Ρόδο, Σύμη, Κω και Αθήνα, που έζησαν ένα πραγματικό πανηγύρι επιστήμης!
Τα πρωινά εκπαιδευτικά προγράμματα που σχεδιάστηκαν ειδικά για τους μαθητές του νησιού, παρουσιάστηκαν πριν από το φεστιβάλ στο σχολείο μας. Τα παιδιά έμαθαν για τα Λιβάδια της Ποσειδωνίας, πήραν μαθήματα πρώτων βοηθειών ενώ παρακολούθησαν διαδραστικά εργαστήρια φυσικής και διεπιστημονικής εκπαίδευσης.
“Η οργάνωση πραγματοποιήθηκε από τον Πανταζή Χούλη, μαθηματικό και ιδρυτή του Μουσείου Γρίφων Μεγίστης και το Σωματείο ΕΝ.Ι.Γ.ΜΑ (Ένωση Ιδεών, Γρίφων, Μαθηματικών) σε συνεργασία με την Ελένη Γραμματικοπούλου, γνωστή για την μακρόχρονη προσφορά της στην επικοινωνία της επιστήμης.Το Φεστιβάλ Γρίφων συνδιοργανώθηκε με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και υποστηρίχθηκε από τον Δήμο Μεγίστης.
“Πολύτιμοι αρωγοί τα Υπουργεία: Πολιτισμού, Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού, Εθνικής Άμυνας, Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής/Γεν. Γραμματεία Ν. Αιγαίου, ο ΕΟΤ, η Γενική Γραμματεία Έρευνας και Καινοτομίας και η Πρεσβεία της Αυστραλίας στην Αθήνα που υποστήριξαν και έθεσαν το φεστιβάλ υπό την αιγίδα τους.”
Το Νηπιαγωγείο μας μετατράπηκε σε ένα μικροβιολογικό εργαστήριο στο οποίο μικροί και μεγάλοι είχαν την ευκαιρία να δούν από κοντά πως λειτουργεί ένα μικροβιολογικό εργαστήριο. Στη συνέχεια, έγιναν ντεντέκτιβ και επιδόθηκαν στη επίλυση ενός εγκλήματος.
Σας ευχαριστούμε για ένα αξέχαστο επιστημονικό ταξίδι!!!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή