«Παράταση εγγραφών στα Νηπιαγωγεία και στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2025-26»



Λήψη αρχείου

Μελωδίες της Άνοιξης: Χελιδονίσματα 2025

Την Πέμπτη 13 Μαρτίου, το Νηπιαγωγείο μας έζησε μια ξεχωριστή ημέρα γεμάτη μουσική και χαμόγελα. Με τα στεφανάκια μας στο κεφάλι και τη χελιδόνα στο χέρι, τα παιδιά μας, μαζί με τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς του Δημοτικού, ξεχύθηκαν στα δρομάκια του νησιού για να ψάλλουν τα κάλαντα της άνοιξης. Η εκδρομή μας περιλάμβανε επισκέψεις σε υπηρεσίες του νησιού όπως, το Δημαρχείο, το λιμεναρχείο, το πολεμικό πλοίο κ.α.. Με τον ενθουσιασμό και τις χαρούμενες φωνούλες τους, τα παιδιά έφεραν την ανοιξιάτικη αύρα, σκορπίζοντας θετική ενέργεια σε όσους τα υποδέχθηκαν.

 

anoixh1         anoixh2               anoixh3             anoixh4

 

                    anoixh7                anoixh6                      anoixh5

Η εκδρομή μας ολοκληρώθηκε με ένα απολαυστικό γεύμα, κλείνοντας την μέρα μας με τον καλύτερο τρόπο!!

anoixh8

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ 2025-2026

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ 2025-2026

Ώρες εγγραφών στο Νηπιαγωγείο Μεγίστης:

12:10 έως 14:00 καθημερινά κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.

Ώρες που μπορείτε να κλείνετε ραντεβού είναι 12:10 έως 14:00 στο

τηλέφωνο επικοινωνίας: 2246049011

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής εκπαίδευσης, για το σχολικό έτος 2025-2026 θα
πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025. Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες
και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην
παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).
Σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/8-5-2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ, οι εγγραφές στα δημόσια
Νηπιαγωγεία γενικής εκπαίδευσης γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.
gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το
νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του
Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην
ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-2026, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει
τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α΄
133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους
εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία
για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2021 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να
δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.
Α. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
1. Πριν από την έναρξη των εγγραφών, η διεύθυνση του Νηπιαγωγείου αναρτά σε εμφανές σημείο της σχολικής
μονάδας ή/και στην επίσημη ιστοσελίδα του σχολείου ανακοίνωση με πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία
υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων, τα όρια της σχολικής περιφέρειας του σχολείου, τα δικαιολογητικά
που θα συνοδεύουν την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής παρ. 4 του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109) όπως
τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α΄ 25), και τα δικαιολογητικά που αφορούν
στην παρακολούθηση του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος και του Αναβαθμισμένου Προγράμματος
Ολοήμερου Νηπιαγωγείου (Φ.7/ΦΜ/98404/Δ1/04-08-2022 (Β΄ 4215) και Φ12/14283/Δ1/07-02-2025 (Β΄695)
καθώς και τα στοιχεία (τηλέφωνο, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) και τις ώρες επικοινωνίας με τη Διεύθυνση του
σχολείου, οι οποίες σημειώνεται ότι πρέπει να είναι εντός του εργασιακού και σε κάθε περίπτωση εκτός του
διδακτικού ωραρίου του/της Διευθυντή/ντριας-Προϊστάμενου/νης του Νηπιαγωγείου.
2. Οι εγγραφές μαθητών/τριών στα συστεγαζόμενα Νηπιαγωγεία πραγματοποιούνται σύμφωνα με την
παράγραφο 13 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109). Κατά τις εγγραφές των μαθητών/τριών τα
συστεγαζόμενα σχολεία θεωρούνται ως ένα σχολείο.
3. Α) Ο/Η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/νη του Νηπιαγωγείου δέχεται όλες τις αιτήσεις, για φοίτηση
νηπίων και προνηπίων, που ανήκουν στη σχολική περιφέρεια του Νηπιαγωγείου.
Β) Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την
παρ. 5 του άρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109).
Γ) Νήπια που δεν έχουν εγγραφεί και φοιτήσει στο Νηπιαγωγείο και έχουν συμπληρώσει την ηλικία των
6 ετών (την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής) εγγράφονται στο δημοτικό με απόφαση του οικείου
Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που εκδίδεται ύστερα από σύμφωνη γνώμη του οικείου ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
ή του/της οικείου/ας Συμβούλου Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών, διαφορετικά εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο,
(παρ. 1β του άρθρου 204 του ν. 4610/2019 (Α΄70)). Παιδιά που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της
παραγράφου 8 του άρθρου 6, του Π.Δ. 79/2017 (Α΄ 109), εγγράφονται υποχρεωτικώς στο δημοτικό.

Β. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίου-
προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
• Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των
κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας
Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
• Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του
Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
• Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας
συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου
μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του
άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):
α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το
Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο
των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο
Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι
συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να
υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο
που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου-
προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με
ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο
σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από
το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον
υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη
Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό
Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη
σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την
ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι
γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής
Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική
μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/νη του Νηπιαγωγείου. Σε
αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για
το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του
Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα
εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου
6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής
του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου
γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι
γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική
υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται
από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η
υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr).
Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.
5. Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο
Νηπιαγωγείο (παρ.7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)). Για τον σκοπό αυτό ο/η
Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/νη του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη
Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά
που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Γ. ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ
ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων του
Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης-
δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/ντριες και οι Προϊστάμενοι/νες των
Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των
μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται
στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020 σχετική Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. Επίσης οι εγγραφές των
μαθητών/τριών στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου γίνονται κατόπιν σχετικής
αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους και σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στη με αρ. πρωτ.
106012/Δ1/01-09-2022 σχετική Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών /τριών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής
1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα
και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) προνήπια/
νήπια.
3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις
16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30
για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
Πρόωρη αποχώρηση προνηπίων/νηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Ώρες εγγραφών στο Νηπιαγωγείο Μεγίστης:

12:10 έως 14:00 καθημερινά κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.

Ώρες που μπορείτε να κλείνετε ραντεβού είναι 12:10 έως 14:00 στο 

τηλέφωνο επικοινωνίας: 2246049011

Πανελλήνια ημέρα Φιλάθλου

Στις 31 Ιανουαρίου, με αφορμή την Πανελλήνια ημέρα Φιλάθλου που έχει οριστεί η 01 Φεβρουαρίου, αφιερώσαμε τη μέρα μας στη σημασία του αθλητισμού και της ευγενούς άμιλλας. Μέσα από μια σειρά δραστηριοτήτων, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τη χαρά της συμμετοχής, της συνεργασίας και του σεβασμού στους συναθλητές τους.

Ξεκινήσαμε τη μέρα μας παρακολουθώντας εκπαιδευτικά βίντεο που μας βοήθησαν να κατανοήσουμε την αξία του φιλάθλου πνεύματος και της ομαδικότητας. Στη συνέχεια, μέσα από μια διαδραστική συζήτηση, μιλήσαμε για το πως ο αθλητισμός μας διδάσκει τη σημασία της προσπάθειας, την αποδοχή της νίκης αλλά και της ήττας με αξιοπρέπεια. 

20250131 09330520250131 093538

Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει η δράση! Πραγματοποιήσαμε διασκεδαστικά αθλητικά δρώμενα τόσο μέσα στην τάξη όσο και στον προαύλιο χώρο του νηπιαγωγείου μας. Τα παιδιά έτρεξαν, συνεργάστηκαν, γέλασαν και έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό, απολαμβάνοντας την κίνηση και το παιχνίδι.

20250131 10275020250131 10283520250131 10293020250131 10295320250131 10312620250131 103146

20250131 10341320250131 103455Ημερα φιλαθλου1Ημερα φιλαθλου2Ημερα φιλαθλου6Ημερα φιλαθλου4Ημερα φιλαθλου3Ημερα φιλαθλου5Ημερα φιλαθλου7Ημερα φιλαθλου8

Στο τέλος της μέρας, κάθε μικρός αθλητής έλαβε ένα μετάλλιο συμμετοχής ως αναγνώριση της προσπάθειας του, θυμίζοντας μας πως στο παιχνίδι και στον αθλητισμό η μεγαλύτερη νίκη είναι η συμμετοχή και η χαρά της προσπάθειας.

Ημερα φιλαθλου9Α20250131 123019Ημερα φιλαθλου9ΒΗμερα φιλαθλου9Ημερα φιλαθλου9Γ

Χειμερία νάρκη (Ιανουάριος 2025)

Στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας για τη χειμερία νάρκη, πραγματοποιήσαμε μια σειρά από δραστηριότητες που βοήθησαν τα παιδιά να κατανοήσουν τη διαδικασία αυτή με διασκεδαστικό και βιωματικό τρόπο.

Αρχικά παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο, επεξεργαστήκαμε το υλικό της παρουσίασης Sway και διαβάσαμε παραμύθια όπως το “Άουτς” και το “Ξενοδοχείο για χειμερία νάρκη”, που μας έδωσαν αφορμή για συζητήσεις σχετικά με το πως τα ζώα προετοιμάζονται για τον χειμώνα. Στη συνέχεια, παίξαμε παιχνίδι μνήμης με κάρτες που απεικόνιζαν ζώα σε χειμερία νάρκη, βοηθώντας τα παιδιά να αναγνωρίσουν και να θυμηθούν ποια κοιμούνται το χειμώνα. 

https://sway.cloud.microsoft/AZq2ZuZPv4XVCQ3H?fbclid=IwAR3W2kYUoY4Etd_TdQr7JPu6PzEjCVVrMlyLpozSGR4Z3UEBTcRIk01f0D0

χειμερία1 χειμερια2χειμερια

Μέσα από το μουσικοκινητικό παιχνίδι “Πάω για αρκούδες”, κινηθήκαμε και υποδυθήκαμε την αρκούδα που πάει να κοιμηθεί. Έπειτα φτιάξαμε μια σπηλιά και τοποθετήσαμε εκεί την αρκούδα.

χειμερια3χειμερια4χειμερια5

Το παραμύθι “Άουτς” μας έδωσε αφορμή για ακόμη περισσότερες διασκεδαστικές δραστηριότητες. Πήραμε τα αντικείμενα (εκτυπώσαμε και πλαστικοποιήσαμε τις εικόνες) που είχαν κολλήσει πάνω στον σκαντζόχοιρο και παίξαμε παιχνίδι μνήμης, ενώ στη συνέχεια τα κρύψαμε μέσα στην τάξη και τα παιδιά συμμετείχαν σε ένα διασκεδαστικό “κυνήγι θησαυρού” για να τα βρουν. Έπειτα σκορπίσαμε τα αντικείμενα στο πάτωμα και τα παιδιά κυλίστηκαν όπως ο σκαντζόχοιρος, προσπαθώντας να τα “κολλήσουν” πάνω τους. Τέλος κατασκευάσαμε το δικό μας σκαντζόχοιρο.

χειμερια6 χειμερια7 χειμερια8 χειμερια9 χειμερια10 χειμερια11 χειμερια12 χειμερια13 χειμερια14 χειμερια15

Μέσα από όλες αυτές τις δραστηριότητες, τα παιδιά έμαθαν για τη χειμερία νάρκη με βιωματικό τρόπο, εξερεύνησαν τον κόσμο των ζώων και διασκέδασαν μέσα από το παιχνίδι και τη φαντασία.

Ευχαριστούμε από καρδιάς

Μια όμορφη έκπληξη περίμενε σήμερα τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας, χάρη στη γενναιοδωρία ανθρώπων που στηρίζουν με αγάπη και φροντίδα την εκπαιδευτική μας κοινότητα.

Θέλουμε να εκφράσουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εταιρία Aegean Airlines για την πολύτιμη προσφορά της σε βιβλία, που θα εμπλουτίσουν τη βιβλιοθήκη μας και θα ταξιδέψουν τα παιδιά στον μαγικό κόσμο της γνώσης.

20250211 134427 20250211 134450

20250211 134421

Επίσης, ευχαριστούμε θερμά τη Γερόντισσα και τις Αδελφές του Ιερού Ησυχαστηρίου “Απόστολος Παύλος” Λαυρίου για την ευγενική τους χειρονομία, προσφέροντας σοκολάτες που έφεραν χαρά και γλύκα στα προσωπάκια των μικρών μας μαθητών.

Messenger creation AF1CEFDF 4385 4A1A B2F5 857F39BD838CMessenger creation C8D15B5C 0744 4AA6 88F3 354FA779C5CCMessenger creation 4505806B 4397 4C32 872B 0B8B048058ED

Η στήριξη σας αποτελεί έμπνευση και δύναμη για όλους εμάς που φροντίζουμε για τη χαρά και την εκπαίδευση των παιδιών. Σας ευχαριστούμε από καρδιάς.

 

Οι 3 Ιεράρχες

Στις 30 Ιανουαρίου, κάθε χρόνο, γιορτάζουμε τη μνήμη των Τριών Ιεραρχών, όπως καθιερώθηκε από το 1100 μ.Χ.. Η γιορτή τους, από το 1842, λέγεται και Γιορτή των Γραμμάτων, μια και οι Τρεις Ιεράρχες ήταν Μεγάλοι Δάσκαλοι αλλά και Πατέρες της Εκκλησίας. 

Η γιορτή τους, εκτός από Χριστιανική, είναι γιορτή της παιδείας και των γραμμάτων, γιορτή των δασκάλων και των μαθητών.

a9e2937c0c8f6990979de2a73acafb94

 Οι τρεις  Άγιοι έζησαν σχεδόν την ίδια εποχή. Ήταν άνθρωποι ταπεινοί, που αγαπούσαν πολύ τους συνανθρώπους τους. ‘Ό,τι είχαν το πρόσφεραν στους φτωχούς και σε όσους είχαν ανάγκη.

Ο Βασίλειος ίδρυσε νοσοκομεία, ορφανοτροφεία και σχολεία. Για το σπουδαίο του έργο η Εκκλησία τον ονόμασε Μέγα.

Ο Ιωάννης είχε το χάρισμα να μιλά πολύ όμορφα και γι’ αυτό ονομάστηκε Χρυσόστομος.

Ο Γρηγόριος δίδαξε το λόγο του Θεού, γι’ αυτό και ονομάστηκε Θεολόγος.

Η σημερνή μέρα στο νηπιαγωγείο μας ήταν αφιερωμένη στους τρεις Ιεράρχες.

Για να τους τιμήσουμε, παρακολουθήσαμε τη θεία λειτουργία, μάθαμε τα ονόματά τους, αναφερθήκαμε στη ζωή τους, στην προσφορά τους στα γράμματα και φτιάξαμε τις δικές μας εικόνες.

viber image 2025 01 30 23 24 02 307 viber image 2025 01 30 23 24 02 288

viber image 2025 01 30 23 24 02 253 viber image 2025 01 30 23 24 02 235

viber image 2025 01 30 23 24 02 218viber image 2025 01 30 23 24 02 157

viber image 2025 01 30 23 23 52 569

Χρόνια Πολλά και Καλή Φώτιση!

“Διαδικασία επαναφοίτησης μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025- 2026”



Λήψη αρχείου

Πανσέληνος

20250122 132712            20250122 132723

Στο νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήσαμε μια όμορφη δράση με αφορμή την πανσέληνο! Τα παιδιά παρατήρησαν, μέσω υπολογιστή, τον νυχτερινό ουρανό και εμπνεύστηκαν για να δημιουργήσουν μοναδικές ζωγραφιές. Σε μαύρο φόντο, με χρώματα και σφουγγάρια αποτύπωσαν τη φωτεινή πανσέληνο και τα αστέρια. Έφτιαξαν επίσης το αποτύπωμα ενός λύκου που φαίνεται να τα ατενίζει. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα, γνώρισαν καλύτερα τη Σελήνη και την επίδραση της στη Γη, ενώ παράλληλα εξέφρασαν τη δημιουργικότητα τους!

Παγκόσμια Ημέρα Αγκαλιάς

Παγκόσμια Ημέρα Αγκαλιάς!!!

january 21st e1579579971867Η αγκαλιά από ένα αγαπημένο μας πρόσωπο είναι βάλσαμο όταν είμαστε θυμωμένοι, στρεσαρισμένοι, μελαγχολικοί, ακόμη και άρρωστοι. Μας παρηγορεί και ανακουφίζει. 

Οι αγκαλιές είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία και την ευεξία μας, και ακόμα και οι επιστήμονες το έχουν επιβεβαιώσει, οπότε να γιατί χρειάζεται να ζητάμε και να προσφέρουμε όσες περισσότερες αγκαλιές την ημέρα μπορούμε.

viber image 2025 01 21 21 33 21 056viber image 2025 01 21 21 33 21 185

viber image 2025 01 21 21 33 21 285viber image 2025 01 21 21 33 21 496

viber image 2025 01 21 21 33 21 601viber image 2025 01 21 21 33 21 700

viber image 2025 01 21 23 29 26 467viber image 2025 01 21 23 31 44 182

Ωστόσο δεν μας κάνουν όλες οι αγκαλιές χαρούμενους. Μιλήσαμε για το δικαίωμα στο ΟΧΙ. Έχουμε δικαίωμα να μην θέλουμε μια αγκαλιά. Συζητήσαμε για τους ποιους εμπιστευόμαστε όταν νιώσουμε δυσφορία και όλα τα παιδιά είπαν την οικογένειά τους. Μιλήσαμε επίσης για τη σημασία του να μιλάμε αμέσως σε έναν ενήλικα που εμπιστευόμαστε μόλις κάποιος ή κάτι μας κάνει να νιώσουμε άσχημα.

Μιλήσαμε επίσης για τη συναίνεση και τα όρια. Παίξαμε τον κύκλο της συναίνεσης, κάθε παιδί ρωτούσε να σε κάνω μια αγκαλιά? Αν η απάντηση ήταν αρνητική βρίσκαμε άλλο τρόπο επικοινωνίας, όπως χειραψία.

viber image 2025 01 21 23 31 44 294viber image 2025 01 21 23 31 44 322

viber image 2025 01 21 23 31 44 260viber image 2025 01 21 23 31 44 227

Καλές και ασφαλείς αγκαλιές!!!