Ήρθαν τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά
Ευχόμαστε σε όλους Καλά Χριστούγεννα και Καλή Χρονιά με υγεία, χαμόγελα, ειρήνη και αγάπη στις καρδιές του κόσμου!










Ευχόμαστε σε όλους Καλά Χριστούγεννα και Καλή Χρονιά με υγεία, χαμόγελα, ειρήνη και αγάπη στις καρδιές του κόσμου!










Αποχαιρετάμε το φθινόπωρο και το ευχαριστούμε για τις στιγμές που μας χάρισε, φθινοπωρινές βόλτες στη φύση, θησαυροί της γης, φύλλα, κυκλάμινα, φρούτα και καρποί, πρωτοβρόχια και πλατσουρίσματα σε νερόλακους. Όλα τα γευτήκαμε, τα μυρίσαμε και τα ζήσαμε στο σχολείο μας. Δημιουργήσαμε με χρώματα φθινοπωρινά. Γιορτάσαμε τις γιορτές του ΟΧΙ και του Πολυτεχνείου.







Το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στην ευρωπαϊκή εβδομάδα κώδικα, δημιουργούμε την δική μας ιστορία με υλικά από την φύση!
Τα παιδιά με αφορμή το βιβλίο του Beth Ferry “Κλαδί και πέτρα” εμπνέονται και δημιουργούν τους δικούς τους φυσικό-κώδικες. Αναλυτικότερα σε ένα κλαδί έχει απομείνει ένα τελευταίο φύλλο και είναι φίλοι αχώριστοι. Φυσάει αέρας και ρίχνει το φύλλο. Το κλαδί είναι μόνο του, Φυσάει αέρας και σπάει το κλαδί, το κλαδι πέφτει και βρίσκει το φύλλο, μετά μια καταιγίδα τους χωρίζει αλλά ένα παιδί τους ενώνει και πάλι. Ο κώδικας που δημιουργείται είναι κλαδί φύλλο μαζί- κλαδί φύλλο μόνοι, μαζί -μόνοι.
Το σχέδιο δράσης της σχολικής μας μονάδας για το 2023-24 αφορά την ψηφιακή ενίσχυση του σχολείου μας και έχει τίτλο ” Ενίσχυση της ψηφιακής υποδομής του σχολείου μας”year-2023-school-9240261-form-14-synopsis
Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο:
«STEAM και η ΓΗ γυρίζει…» έχει ως στόχο με βάση τις αρχές του εποικοδομητισμού
και με μεθόδους διερευνητικής μάθησης οι μαθητές να σκεφτούν και να βρουν
απαντήσεις σε ερωτήσεις για το διάστημα και για το γεγονός ότι οι πλανήτες δεν
είναι απομονωμένοι ο ένας από τον άλλον, αλλά αλληλοεξαρτώμενοι καθώς η
Σελήνη περιστρέφεται γύρω από τη Γη, η Γη, μαζί με επτά άλλους πλανήτες,
περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο και ο Ήλιος, με τη σειρά του, περιστρέφεται γύρω
από το κέντρο του γαλαξία μας. Η Σελήνη, η Γη και ο Ήλιος αποτελούν τα τρία ουράνια
σώματα τα οποία σχηματίζουν ένα ολοκληρωμένο σύστημα, με την εναλλαγή
ημέρας/νύχτας, τις εκλείψεις και τις εποχές που προκύπτουν από τις
αλληλεπιδράσεις μεταξύ των σωμάτων αυτών και με τις οποίες οι μικροί μαθητές θα
πειραματιστούν και θα γνωρίσουν με βιωματικό τρόπο.
Η εποικοδομητική προσέγγιση διδασκαλίας που ακολουθεί το συγκεκριμένο
πρόγραμμα ακολουθεί 5 φάσεις (στάδια) που περιλαμβάνουν: το στάδιο του
προσανατολισμού, της ανάδειξης των ιδεών των μαθητών, της αναδόμησης των
ιδεών, της εφαρμογής των νέων ιδεών και της ανασκόπησης, ενώ βασίζεται και στις
κοινωνικοπολιτισμικές θεωρίες του Vygotsky. Στόχος της μάθησης είναι η
τροποποίηση των γνώσεων που ήδη υπάρχουν και στόχος της διδασκαλίας είναι η
δημιουργία κατάλληλου και πλούσιου περιβάλλοντος με το οποίο αλληλεπιδρούν οι
μαθητές.
πρώτο εργαστήριο Γνωριζόμαστε από κάπου; Το παιχνίδι με τις ερωτήσεις
δεύτερο εργαστήριο Ας δούμε τους πλανήτες από κοντά….
τρίτο εργαστήριο Ο Ήλιος μας, η πηγή της ζωής μας….
τέταρτο εργαστήριο Ήλιε, Γη, Σελήνη. Μέρα ή Νύχτα;
πέμπτο εργαστήριο Όμορφες κόρες του Χρόνου…
έκτο εργαστήριο Ταξίδι στη Σελήνη…
έβδομο εργαστήριο Τι γνωρίζαμε; Τι γνωρίζουμε;

οι πλανήτες σε τροχιά











ψηφιακά παιχνίδια και ο χορός των πλανητών
Σκοπός του προγράμματος είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες να αποκτήσουν
θετική στάση σχετικά με τη μείωση των πλαστικών απορριμμάτων, αναγνωρίζοντας
τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις που έχουν ειδικότερα στη θαλάσσια ζωή,να
αναστοχαστούν ως προς την προσωπική τους ευθύνη και να υιοθετήσουν
συγκεκριμένες συμπεριφορές που συμβάλλουν θετικά στη μείωση των πλαστικών
απορριμμάτων στην καθημερινή ζωή.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα στοχεύει να δράσει μετασχηματιστικά,
εμπλέκοντας τους/τις μαθητές/-τριες σε δραστηριότητες που προωθούν τις θετικές
περιβαλλοντικές συμπεριφορές στην καθημερινή πρακτική, ενθαρρύνοντας, έτσι,
και τους γονείς τους, αλλά και άλλους, να υιοθετήσουν αυτές τις συμπεριφορές.
Συμβουλές από τα παιδιά για καθαρές θάλασσες
Η αφίσα μας
Μια θάλασσα πλαστικά στη τάξη μας! κολυμπήσαμε, ψαρέψαμε, συζητήσαμε, ερευνήσαμε, είδαμε ενημερωτικά σποτάκια και εκπαιδευτικά βίντεο, στείλαμε email με τις απορίες μας σε ειδικούς, δημιουργήσαμε την δικιά μας αφίσα και καθαρίσαμε την “θάλασσα” της τάξης μας. Δώσαμε υπόσχεση με την πρώτη ευκαιρία να καθαρίσουμε την κοντινή μας παραλία όλοι μαζί.