Ι.Ε.Π. Εργαστήρια δεξιοτήτων 4ος κύκλος – Δημιουργώ και καινοτομώ «Εκπαιδευτική ρομποτική μέσα από τον κύκλο του νερού και την υδροδυναμική»

Το πρόγραμμα έχει σκοπό να έρθουν οι μαθητές σε επαφή με θέματα που αφορούν την επιστήμη, τα μαθηματικά, την μηχανική και την τεχνολογία. Να κατανοήσουν την διαδρομή του κύκλου του νερού. Να προβληματιστούν, να εξασκηθούν σε έναν αλγοριθμικό τρόπο σκέψης και να αναζητήσουν λύσεις σε καθημερινά προβλήματα.

Τα παιδιά αναζήτησαν στην βιβλιοθήκη μας σχετικά βιβλία με το θέμα. Ακούσαμε μουσικά κομμάτια σχετικά με το νερό. Διαβάσαμε ποιήματα και αναζητήσαμε στο διαδίκτυο επιπλέον πληροφορίες και παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο.

Εξασκηθήκαμε στην χρήση διαφόρων ψηφιακών λογισμικών, δημιουργήσαμε ψηφιακές ζωγραφιές, ψηφιακά παζλ και παίξαμε διαδραστικά παιχνίδια.

Πειραματιστήκαμε με διάφορες από τις ιδιότητες του νερού, όπως τήξη-πήξη, εξάτμιση-υγροποίηση, διαλυτότητα. Ακόμα μελετήσαμε την δύναμη του νερού και φτιάξαμε ένα φράγμα με το οικοδομικό υλικό της τάξης μας.

Τέλος υποδεχτήκαμε στη τάξη μας το ρομποτάκι μας, την bee-bot. Μελετήσαμε την λειτουργία της. Την προγραμματίσαμε να κινηθεί στο χώρο όπως θέλουμε αλλά και να εκτελέσει συγκεκριμένη διαδρομή κάνοντας τον κύκλο του νερού στο ομαδικό κολάζ- μακέτα που φτιάξαμε.

Αφήστε μια απάντηση