ΒΑΛΤΕ ΣΤΟΧΟΥΣ ΓΙΑ ΑΘΛΗΣΗ

 

ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟΧΟΥΣ
Αρχικά βάλτε βασικούς στόχους και προσδοκίες. Αυτοί οι στόχοι δεν θα είναι μόνο αθλητικοί αλλά θα περιλαμβάνουν και άλλους τομείς της ζωής σας. Δεν μπορεί να χωριστεί το ένα από το άλλο, καθώς θα αποφασίσετε με το πιο αποτελεσματικό τρόπο να αλληλοσυμπλέκεται την προπόνηση του τριάθλου με την συναρπαστική σας ζωή, βελτιώνοντας το και ενθαρρύνοντας αυτό παρά αφαιρώντας από αυτό. Από την οικογένεια στη δουλειά και από την δουλειά στο σπορ και επαναλαμβάνοντας, τι θα θέλατε να επιτύχετε? Σκεφτείτε το με άνεση χρόνου και να είστε εξονυχιστικοί. Όταν βάζετε στόχους θα πρέπει να σκεφτείτε τους ρεαλιστικούς στόχους που θέσατε αν μπορούν και οι άλλοι που ζουν μαζί σας να τους ακολουθήσουν. Πόσο χρόνο μπορεί να επενδύσετε στη προπόνηση και στους αγώνες σας? Πόσο χρόνο την ημέρα την εβδομάδα, τον μήνα, τον χρόνο και σε όλη σας τη ζωή? Θυμηθείτε να μιλήσετε ρεαλιστικά και όχι ιδεατά. Αποφύγετε την τάση να υπερβάλετε. Εάν είστε στο ξεκίνημα σας, σας θυμίζουμε να κάνετε μία επιφυλακτική προσέγγιση. Εάν έχετε ασχοληθεί έστω και λίγο είστε περισσότερο οικείοι με το επίπεδο της προπόνησης που μπορείτε να διαχειριστείτε. Ούτως ώστε είναι καλή ιδέα για εσάς τον έμπειρο τριαθλητή να δώσετε μία πιο έντονη ματιά στην προπόνηση και την επίδραση της στη ζωή σας. Το διασκεδάζεται? Κάνετε αποτελεσματική προπόνηση ή βάζετε πολλά άχρηστα χιλιόμετρα μέσα σε αυτή?

;


Αφήστε μια απάντηση

Copyright © ARSENI KIKI          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Top
...